Eten
Jynta1981
24-02-2025 om 10:05
Gister aten we geen bami, die schuift door naar dinsdag, maar gevulde pasta met spinazie en ricotta, maakte daar een sausje bij van ui, champignons, verse spinazie en roomkaas.
Pijnboompitjes en parmezaan voor erover.
Vanavond eet ik alleen met de kinderen: gekookte aardappels, restje sperziebonen en een runderchipolata worstje uit de vriezer.
MijnNaamIsHaas73
24-02-2025 om 10:41
Wij brengen vanuit het vakantiepark de kinderen naar oma om te logeren en dan eten we daar meteen mee. Rode kool met gekookte aardappelen en wrs een gehaktbal ofzo.
Hopelijk kunnen we op de terugweg nog een vlaai scoren om de familie blij mee te maken
FaithfulDuck87
24-02-2025 om 17:24
ik maak straks na het sporten een wrap met pulled chicken en bak er prei, champignons en ui bij door.
oudmaarnognietkoud
24-02-2025 om 17:36
vandaag een restje nasi opwarmen. Gisteren was kind met aanhang hier en ik had een flinke pan vol gemaakt. Kind nog twee porties meegegeven om in te vriezen.
anijsblokje
24-02-2025 om 19:17
Hier een salade met oa feta, volkoren couscous, wortel, sinaasappel(+sap).
irmaladouce
24-02-2025 om 20:28
Wij hebben net een variatie op de Big Mac Salad gegeten. Was lekker!
Dewi-Sri2
24-02-2025 om 23:03
Voor echtgenoot een avg-tje gemaakt: kalfsschnitzel, gekookte aardappels en sperziebonen, goddank een keer vers. Ik had absoluut geen honger, dus twee beschuiten met kaas. Was wel mooi zo.
afrodite05
25-02-2025 om 06:54
Ik ga vanmiddag met mijn mentorgroep op stap, we eindigen met een frietje en snacks. Ik lunch vanmiddag (voor we gaan) dus met een restje van gisteren om nog aan wat groente te komen.
Man gaat kipburgers en aardappeltjes bakken met wat erwtjes erbij.
Dolfje
25-02-2025 om 08:02
Ik moet einde van de middag naar de fysio aan de andere kant van de stad voor een behandeling die ze hier in de vestiging om de hoek helaas niet doen. Weet dus niet hoe laat ik thuis ben en hoe ik me dan voel dus we eten erwtensoep en een tosti van flatbread.
irmaladouce
25-02-2025 om 10:01
Vanavond worden het met koelkastrestjes gevulde ronde courgettes en rode paprika's. Een improvisatie...
Ted68
25-02-2025 om 10:07
Hoe gaat het Irma? Word je al een beetje mobiler? Of valt het tegen....?
Hier krijgen we spontaan bezoek... vanochtend afgesproken. Maak zelf miniloempia, met kip en groente. Tjaptjoi, en maar ijs toe.
irmaladouce
25-02-2025 om 11:27
Het gaat (te) langzaam in stijgende lijn, Ted. Het is een kwestie van lange adem. Lopen gaat steeds beter, maar gebruik voor de zekerheid nog krukken. Autorijden mag ook nog niet... Nog niet aan t werk.
Verder is het niet goed voor m'n portemonnee, want ik wil allerlei leuke voorjaars- en zomerkleding online bestellen
Ik hou me in. En ik ben een eind op weg met Duolingo Spaans.