Eten
MijnNaamIsHaas73
10-10-2026 om 10:40
Wat verdrietig Moos, veel sterkte met je verlies
Wij gaan naar de stad, daar mogen de kinderen een boek uitzoeken en daarna een hapje eten. Op verzoek van oudste bij een steakhouse.
Teigera
10-10-2026 om 11:31
Gecondoleerd Moosey, wat verdrietig dat je vriendin is overleden. Je/jullie zal haar wel gaan missen. Zo gek altijd, als iemand overlijdt, dat je dan nog regelmatig denkt 'oh dat moet ik die-en-die even vertellen' maar dat gaat niet meer.
Dewi, wat een schrik voor jullie. Behoorlijke gezondheidsperikelen zo te lezen. Je schrijft er nog wel een soort van luchtig over maar het klinkt heftig, en dat terwijl je al zo'n tijd rommelt met je eetlust (dan heb je ook weinig reserves).
Wij eten vanavond (oven)frietjes, kroket en rauwkost. Dat de vriezer leeg moet vinden de kinderen vast niet erg 
ToetieToover
10-10-2026 om 11:48
Gecondoleerd, Moos. Jij zit nu even in een draaikolk van regelwerk en emoties.
Zo vaak als Afro erwtjes eet, dat krijg ik niet voor elkaar want ik vind ze niet zo smakelijk. Barbecueën gaan we niet meer doen, dus de authentieke Finse worstjes gaan belanden in door manlief te maken pittypannu. Dat is van alles in een pan: ui, worst, aardappels. Met wat plakjes biet en augurk on the side. Ei bovenop. En dille, eindeloos dille op alles.
Ik maak de andere maaltijd: gebakken tonijn met een salade waaraan onder meer ei, edamame en paprika zijn toegevoegd. Geen dille, wel oregano
Olijven alleen in mijn portie.