Eten
irmaladouce
30-07-2026 om 09:06
Gisteren maakte ik gnocchi alla sorentina met een pittige kerstomatensaus en mozza uit de oven (en het was al zo heet... toen we rond 20.00 buiten aan tafel gingen, was het nog over de 30 gr.).
Vandaag sla, gerookte zalm, avocado, halfzacht gekookt ei. Mss maak ik er nog een poké bowl van met wat rijst.
ToetieToover
30-07-2026 om 09:14
Broodje zoute haring met wat frisse salade erbij.
En vanavond als het koeler wordt, de barbecue aansteken en daarop gaan spiesjes met groente en garnalen en groente en paneer. Erbij gekookte aardappels gemengd met gekookte kikkererwten, spicy gekruid. Misschien nog wat avocado-dip.
irmaladouce
30-07-2026 om 10:34
Ooowwww, Toetie, een broodje haring zou ik ook heul graag lusten
Ik ben vréselijk jaloers !
buufie
30-07-2026 om 12:42
ik denk dat ik pindasoep maak met garnalen en bosui. Mss dat ik nog ergens in de vriezer tauge heb liggen,dan gaat dat er ook in
afrodite05
30-07-2026 om 12:53
Oef, haring, dat is gevoelsmatig tig jaar geleden... zo jammer dat man dat niet lust. Ik ga de zoons maar beïnvloeden dat ze ook haring gaan lusten en dan kan ik het weer zonder schuldgevoel eten.
Vanavond "moeten" we wraps eten met krokante kip, sla, maïs, tomaat en komkommer. De sla is houdbaar tot vandaag en ziet er al zompig uit... en dat is dus vandaag bezorgd. Slecht hoor. Maargoed, daarom maar snel de goede blaadjes eruit vissen.