Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Moosey, ja, we hebben een bod geaccepteerd en zitten nu in  de (door het weekend iets meer dan) drie dagen bedenktijd. Geen voorbehoud van bouwtechnische keuring, alleen van financiering, maar dat was een formaliteit. Dus onofficieel is het huis verkocht!

Fijn, gefeliciteerd!

Wat een mooi bericht, Afro! En van hartemet de Influencer. Natuurlijk moet er worst op tafel! Maaker een mooie feestdag van! Wat heeft hij voor cadeau van jullie gekregen? 
En wat goed dat jullie huis waarschijnlijk verkocht is. Fingers crossed nog even. 

Ik ben weer thuis!  Het is pittig om alles weer zelf te doen, maar natuurlijk ook heel fijn. Ik ga zo even zwemmen (minder ver en minder snel dan gewoonlijk...maar ja, natuurlijk moet ik mijn conditie weer opbouwen enzo) en daarna moet ik vast weer even slapen, of in ieder geval uitrusten. Gisteren at ik friet met kroket, en was ik zelfs te moe voor excuussla of om op te staan om een stuk komkommer af te snijden. Zus had verwacht dat ik waarschijnlijk nog wel daar moest slapen en/of eten en bleek zich schuldig te voelen dat ze geen eten had gebracht, maar ik snakte naar die friet . Vanavond een eenvoudige kikkererwtensalade, met komkommer, feta, rode ui en tomaat, denk ik. Ik heb veel vlees gegeten afgelopen week en merk dat ik moet 'afkicken'. Blijkbaar vind ik het nog steeds wel heel lekker...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.