Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Vanavond dan wel echt de moksi meti. Met sperziebonen en edamamebonen.

Maandag maakte man "paella".

Gisteren werd er voor ons gekookt, salade met gerookte vis en avocado,  stokbrood en huzarensalade erbij.

Vandaag weer wat koeler dus gewoon een warme hap. Ik maak pasta pesto met kip, champignons en courgette

Op het werk iets tussendoor, sowieso bakje komkommer mee. Rest weet ik nog niet.
Man eet curry noedels uit de diepvries.

Vanavond gnocchi, met geroosterde runderchipolata en broccoli, tomaten erbij en een sausje met kruidenkaas.  Niet te veel werk 

Wij gaan vandaag naar de dierentuin, dus ik heb net nog even een bakje Tajine met rundvlees uit de diepvries getrokken. Daar gaat couscous bij. Vanavond even kijken hoeveel groente erin zit (waarschijnlijk wel genoeg), eventueel kan er nog iets van komkommer, tomaat en/of erwtjes bij.

Wij aten gisteren een enorme salade met ijsbergsla, tomaat, paprika, rode ui, avocado en gerookte zalm, gekookt ei, kappertjes. Met honing-mosterd-dille-dressing. Rustiek stokbrood erbij. 

Voor vandaag heb ik K&K gemarineerde runderspiesjes. Daar komt Libanees platbrood bij (of wraps), sla/rauwkost, ajvar en yoghurt-knof-tuinkruidensaus. Bakje frambozen als toetje.

Hier stelde ik caponata voor en dat idee werd met gejuich ontvangen, ook door mijn neefjes en nichtjes  . Er wordt zwaardvis bij gegrild. We eten er (hier in huis witte) penne bij. 

Vanavond was het een tonijnsalade met eieren, Paprika, rode ui, en rucola.

Vanavond wordt het een soort van Aziatische loempiabowl met kipgehakt, rijstnoedels en veel groente. Gemengde kool, wortel en taugé, bosui.
En een sausje, pinda misschien.

Vanavond ga ik uit eten met een vriendin. Lief maakt iets lekkers voor hem en de kinderen, geloof dat ze om wraps hebben gevraagd.

Ik ga de restjes van de Chinees uit de diepvries halen voor vanavond. Kroepoek en komkommer erbij, moet genoeg zijn.

Gemarineerde kip, aubergine, courgette, champignons, little gem van de gril. Met wat aardappelsalade en brood. 

Man en ik gaan morgen een weekje weg en we hebben er zin in !

wij gaan vanavond uit eten 

Veel plezier Irma!

Ik was gisteren met man uit eten zonder reservering in het centrum van Utrecht en we wilden perse buiten zitten én ook niet lang door lopen zoeken naar een plek. Dus neergestreken op het terras van een Aziatisch fusion restaurant.  Eten was matig maar wel heerlijk op het terras gezeten.  Volgende keer beter voorbereiden 

We eten vanvond citroenkip met w.s de laatste witte asperges

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.