Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

afrodite05 schreef op 13-03-2026 om 08:18:

Dolfje

Wij eten vanavond pasta. De mannen met ragu uit de diepvries, voor mezelf wok ik garnalen en groene aspergetips. Gruwelijk duur want niet in het seizoen, maar hey, ik heb ook nog geen sushi gehad, dus ik moet dan mezelf maar verwennen.

(Die sushi komt binnenkort wel.)

Hm, die gruwelijk dure asperges zijn blijkbaar niet eens bezorgd... Dan maar erwtjes. 

Vandaag de hele dag op stap geweest als hulpouder met school, was erg leuk maar wel intensief. Moe nu. Gelukkig zag ik dat van tevoren aankomen, dus heb lief gevraagd om te koken. Hij maakt lasagne met tomatensaus, bechamelsaus, rundergehakt en een flinke bak Italiaanse wokgroenten.

ToetieToover schreef op 13-03-2026 om 10:52:

Vandaag is manlief de enige die vroeg weg moet om te sporten, ik trek dat gesport even niet wegens hooikoorts. Hij eet wel iets onderweg wist hij me te vertellen (ik gok op pizza) dus nu ben ik acuut inspiratieloos! Hij lust alles, dus daar hoef ik nooit rekening mee te houden. Iets voor mezelf koken, alleen voor mij? Dat is lang geleden!
Ik denk dat het bruine bonen gaat worden met uitgebakken spekjes, opgebakken aardappeltjes en kropsla met karnemelkdressing.
Houd ik bruine bonen over, ga ik soep van koken. Met aardpeer enzo. Yep. Ik heb een plan. Fijn dat ik hier inspiratie opdeed over de bruine bonen en vervolgens met mezelf kan beslissen wat het wordt

Ik hou niet van bruine bonen maar zoals jij het opschrijft krijg ik er gewoon zin in haha.

En ik heb ook wel zin in de lasagne van de lief van Teigera.

Ik denk dat mijn lief broodje shoarma op de planning heeft. Ook wel lekker maar niet zo gezond en veel vlees. Ik stelde falafel voor maar dat werd niet goed ontvangen door mijn huisgenoten (wel je bonenballen of vlees vroeg de puber aan jongste)

MijnNaamIsHaas73 schreef op 13-03-2026 om 16:32:

[..]

Ik hou niet van bruine bonen maar zoals jij het opschrijft krijg ik er gewoon zin in haha.

En ik heb ook wel zin in de lasagne van de lief van Teigera.

Ik denk dat mijn lief broodje shoarma op de planning heeft. Ook wel lekker maar niet zo gezond en veel vlees. Ik stelde falafel voor maar dat werd niet goed ontvangen door mijn huisgenoten (wel je bonenballen of vlees vroeg de puber aan jongste)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.