Eten
Ted68
03-12-2025 om 22:01
Rösti is uitgesteld....
We hebben net een döner gehaald....We gingen spontaan een nieuwe auto kopen....Dus geen tijd om te koken
Dolfje
04-12-2025 om 07:49
Ik ga uit eten met een paar collega's. Italiaans, heb natuurlijk de kaart al bekeken maar weet het nog niet.
Man heeft een bakje bami uit de diepvries met een restje van de curry van gisteren.
irmaladouce
04-12-2025 om 08:42
Ik ga ook uit eten, met man en vrienden. Ik heb de kaart nog niet bekeken, maar laat me deze keer mss ter plaatse verrassen...
Teigera
04-12-2025 om 08:44
Wraps met krokante kip, guacamole, veel rauwkost, crème fraîche wordt het vanavond.
yette
04-12-2025 om 17:00
Ik heb een aantal drukke dagen, dus makkelijk koken: gisteren maakte ik vegetarische noodles met een zak Thaise groenten en vegetarische shoarma reepjes en een dikke pittige tomatensaus met daarin voor ieder een eitje gebroken.
Vandaag schuif ik aardappelkroketjes in de oven en ze kunnen kiezen uit kipnuggets of een pikanto. Erbij een zak gemengde salade met wat komkommer, gerookte kip, croutons en k&k Ceasar dressing.
Morgen ga ik met mijn zus naar een huisje aan de Moezel. We eten waarschijnlijk ergens onderweg warm. Weet niet of we dit weekend gaan koken, heb nog niet gekeken wat er daar zoal te eten is.
afrodite05
05-12-2025 om 06:57
Wij hadden gisteren een ovenschotel met rodekool, gehakt en aardappelpuree. De andere helft van de aardappelpuree wordt vandaag met spruitjes gestampt. Ik heb gisteren alvast gehaktballetjes in stoofvleesjus gegaard, die gaan er ook bij. Mogelijk nog wat spekjes door de stamppot.