Eten
Moosey
10-09-2025 om 22:41
Ik moest vroeg eten wegens sup-training en flansde een salade, sla, komkommer, bosui, gefermenteerde wortel, kimchi en gekookte eitjes. Daarbij een restje pide en een stukje uit Wenen meegenomen bergkaas. Heel lekker.
Dolfje
10-09-2025 om 22:43
Ik had taart voor het avondeten op mijn werk
Bij thuiskomst vanavond nog wat tomaten plakjes kipfilet en cottage cheese gegeten met zelfgemaakte everything but the bagel kruiden.
Naminokurashi
10-09-2025 om 22:44
Dolfje schreef op 10-09-2025 om 22:43:
Ik had taart voor het avondeten op mijn werk
![]()
Bij thuiskomst vanavond nog wat tomaten plakjes kipfilet en cottage cheese gegeten met zelfgemaakte everything but the bagel kruiden.
Heb jij daar een recept van, van de everything but the bagel kruiden?
Dolfje
11-09-2025 om 07:31
Naminokurashi schreef op 10-09-2025 om 22:44:
[..]
Heb jij daar een recept van, van de everything but the bagel kruiden?
Meerdere :
https://ohmyfoodness.nl/everything-but-the-bagel-kruidenmix/
https://wateetjedanwel.nl/everything-but-the-bagel-seasonining/
afrodite05
11-09-2025 om 08:59
Pasta met champignons, spekjes en erwtjes.
De crème fraiche hebben we overigens totaal niet gemist in de boboti, dus voor wie er iets aan heeft: vervangen is onnodig!
Dolfje
11-09-2025 om 14:39
Ik ga een dahl maken met linzen ( duh) en spinazie en bloemkoolroosjes erdoor. Erbij een gebakken ei.
Naminokurashi
11-09-2025 om 14:59
restje pasta van gisteren. Dit keer wel met geraspte kaas. Had ik gisteren niet, miste het wel
Ted68
11-09-2025 om 18:12
Vergadering afgezegd….Kook vanavond voor de jongens; de rest is weg….Had Broccoli: maar die heeft onze Labrador uit de pan gegeten…. Dacht even snel het nieuws te zien
Word dus nu sla, aardappel Kroketten, en kippevleugeltjes….
Zelf had ik nasi op mijn werk…
ToetieToover
11-09-2025 om 19:56
Hier geen hond in de pot!
Wij aten vandaag een supersnelle rode linzenpasta met een saus van ui, spek, kipgehakt, beetje knoflook-ansovispasta-oregano en wat tomatenpuree met balsamico. Het was sneller klaar dan mijn vriendlief kon douchen in ieder geval. Die raspte nog wat parmezaan bij wijze van zijn bijdrage en ik plunderde nog even de basilicumplant. Het smaakte heerlijk, al zeg ik het zelf.
Lunch was ook al weinig poespas: gevulde druivenbladeren met hartige yoghurt. Geen idee wat er in de rolletjes zat, ze kwamen uit de diepvries. Beetje noten/zadenmix erbij gegeten en een bakje zaadloze snackpaprika.
Toetje is lemon/lime cheesecake, want we hebben wat te vieren (werksuccesje).
FaithfulDuck87
11-09-2025 om 20:05
had een feestje van het werk, met een hapje en drankje. Wat hapjes gehad en toen thuis nog een bakje kwark gehad. Prima zo
Dolfje
12-09-2025 om 08:43
Frietjes uit de airfryer met een salade en ik denk een hamburger. Voor dat laatste moet ik nog naar de winkel want dacht dat er nog in de diepvries lag maar helaas.
Teigera
12-09-2025 om 08:46
Gisteravond uit eten geweest met een vriendin, op voorspraak van influencer yette bij Bhatti Pasal Klinkers geweest. Dat was echt super. We hadden pan fried momo's gevuld met groenten vooraf met een tomaten-koriandersausje (heel dik, umami, veel smaak) en die waren heerlijk. Daarna een bord gedeeld met van alles en nog wat: een linzencurry, een kipcurry, salade, een spinaziegerecht, groentecurry, rijst, pappadum, dikke yoghurt en pickles. Ook dat was erg lekker allemaal. Aanrader! En dankjewel yette 
Lief maakte voor hem en de frutjes chili con carne en de frutjes meldden vanochtend al verheugd dat het héel lekker was en ze wel twee borden op konden. Vanavond maak ik courgettesoep, plaattaart met mozzarella en pesto (ook door hier geinfluenced!) en salade.
yette
12-09-2025 om 09:58
Wat leuk om te lezen, Teigera!
Had je ook zicht op de keuken? Ik vond de prettig ogende kok die met veel zorg de gerechten afmaakte, ook wel van toegevoegde waarde