Eten
irmaladouce
24-04-2025 om 19:40
Gefeliciteerd Teigera! Fijne avond Dolfje! Wij eten vanavond niets bijzonders. Ieder haalt maar wat hapsnapperigs, snackerigs uit de koelkasst of voorraadkast. Kan wel voor een keer.
Moosey
24-04-2025 om 23:23
Gefeliciteerd Teig!
Ik at op werk snel twee stukjes pizza alvorens door te racen naar bandrepetitie. Gelukkig was de drummer jarig en die trakteerde op echt goeie taart, dus toen had ik wel weer een soort van avondmaaltijd binnen
Morgen ga ik de stad in voor Koningsnacht maar eerst bij een Japans restaurantje eten. Zin in.
Dolfje
25-04-2025 om 07:48
Wij deelden vooraf een voorgerechten combi van nacho's, Turks brood met aiioli en bruschetta en serrano ham.
Als hoofdgerecht had ik een truffelburger die erg lekker was de anderen hadden sate. Toe ijskoffie met caramel. Was lekker.
Voor vanavond weet ik het nog niet.
afrodite05
25-04-2025 om 09:21
Haha Moosey, goede taart als avondeten, dat heb je mooi voor elkaar!
Wij gaan vanmiddag in een keukenzaak babbelen voor ons nieuwbouwhuis. Ben benieuwd.
Vanavond maak ik een eenpansgerecht met orzo, ontbijtspek en lekker veel verse spinazie. https://www.ah.nl/r/1193477
Teigera
25-04-2025 om 09:43
Dankjulliewel voor de felicitaties
Net een sinaasappel-mango-kwarktaart in de koelkast gezet om op te stijven, nu even een kopje koffie en dan maak ik zo een zebra-tulband. Vanmiddag komt er bezoek, niet superuitgebreid maar gewoon een gezellig groepje. Vanavond een agv-tje: kipcordonbleu, broccoli, gebakken minikrieltjes.
irmaladouce
25-04-2025 om 11:38
Hier vandaag ribeyes, brocs, sla en rozemarijnaardappeltjes uit de oven. Man maakt kruidenboter voor bij de ribeyes.
anijsblokje
25-04-2025 om 11:54
Ik zie van alles waar ik zin in heb, maar hier staat een salade in de koelkast die op moet. Misschien gooi ik er nog feta door.
Ted68
25-04-2025 om 13:16
Hier witte asperges (we kunnen het niet laten). En lamfilet met kruidenkorstje.
Dewi-Sri2
25-04-2025 om 20:00
Gefeliciteerd nog, Teig! Ik wens jou en je gezin een mooi jaar. Zijn al je baksels goed gelukt? Ik heb bij de toko mijn voorraden weer aangevuld en gelijk wat simpels te eten voor vanavond meegenomen: nasi goreng, rendang en tumis bootjes. Lekker zo de magnetron in, ik heb alweer/nog steeds geen zin in zooi na zulke drukke dagen. Zondag weer naar huis, ik kan niet wachten!
Dolfje
25-04-2025 om 20:03
Wij aten kipfiletblokjes met spitskool met een zakje gochujangpasta van de toko en nasi goreng en restje pindasaus.
Dolfje
26-04-2025 om 08:34
Wij gaan vanmiddag een stukje fietsen. Weet nog niet wat we met eten doen. Misschien op het terras iets.
Teigera
26-04-2025 om 09:17
Dankjewel DewiSri! Versnaperingen waren goed gelukt, we hebben heerlijk in de tuin kunnen zitten terwijl de kinderen lekker speelden in de buurt.
Vanavond maak ik linzensoep (oranje!), straks op de markt haal ik lekker vers Turks brood. Erbij wat kleine stukjes vlees die over zijn van de gourmet, aangevuld met wat aardappelbolletjes die eenzaam in de vriezer lagen en een knapperige salade.