Eten
Teigera
13-03-2025 om 15:31
Lief maakt vanavond pasta met champignonroomsaus, erwtjes en hamblokjes. We hebben 'mooie' pasta in huis: Italiaanse pasta en pastasaus | Dille & Kamille.
Dewi-Sri2
13-03-2025 om 16:10
afrodite05 schreef op 13-03-2025 om 13:33:
Man en zoon eten gebakken krieltjes, erwtjes en een hamburger. Ik heb een cursus en eet daar 'een maaltijd': ze staan bekend om kleine, kleffe broodjes en lauwe, veel te zoute soep. Zin in... *kuch*
Iets zegt mij dat dat vast geen kookcursus is, Afro
. Sterkte!
In een bui van extreme luiheid gooi ik vanavond een k&k-pizza in de oven en een eveneens k&k-quiche met coquilles st. Jacques. Als ik me erg verantwoordelijk voel, strooi ik er nog wat prei overheen. Misschien kan ik nog wat van het schaatsen meekrijgen.
Gisteren wel lekker gegeten: tagliatelle met een saus van o.a. ricotta, citroen, walnoten en oregano. Ook parmezaan natuurlijk.
ToetieToover
13-03-2025 om 16:51
Met de tomatensaus uit de vriezer maakte ik papadum-lasagne. Kaas bovenop. Yum.
En verder een maaltijd met wat restjes groenten en zoute haring. Ik weet dat het ‘zoute’ haring heet hoor maar jeuj wat was dat zout 
MijnNaamIsHaas73
13-03-2025 om 18:14
Ik ga vanavond uit eten met een vriendin. In een Aziatisch restaurant. Ik zag zoveel lekkers op de kaart dat ik keuzestress heb.
Thuis eten ze soep met een broodje
oudmaarnognietkoud
13-03-2025 om 19:24
Gisteren een nieuw recept uitgeprobeerd. Lamscurry. Was méér dan lekker. Voor twee dagen gekookt dus straks eet ik de andere helft.
Met dit soort gerechten is het de volgende dag opgewarmd nóg lekkerder. Zin in.
Dolfje
13-03-2025 om 20:49
Gisteren hadden we overdag een beach bbq met zelf gevangen vis ( voor de liefhebbers niet voor mij
) in de avond was ik zo ontzettend moe dat ik alleen een beetje risotto en een hamburger heb gepakt en heel vroeg naar bed ben gegaan.
Straks gaan we in het Aziatische restaurant eten.
Jynta1981
14-03-2025 om 06:41
De quiche schoof (weer) door naar vandaag. Gister op verzoek hamburgers, gebakken aardappels, snijbonen.
Ted68
14-03-2025 om 07:22
Vanavond eten bij vrienden die net een pup hebben... van een zus van onze 5 jarige labrador...Heel benieuwd...
Moosey
14-03-2025 om 07:58
Ik heb het gierend druk, zowel op werk als met leuke dingen als met familiedingen, dus voor eten schiet er niet zoveel tijd over. En ik onthou er ook niet zoveel van
Oh ja, woensdag was ik met de ouders naar een zoveel jarig huwelijk van een oom, daar kregen we een soort walking diner, maar dan zittend
Erg goed verzorgd, wel heel veel vlees. Heb van alle vlees dingen de helft aan vader gedoneerd. Gister at ik op werk 2 boterhammen met kaas en kimchi en salade alvorens naar een fantastisch concert op een vrij bijzondere locatie te gaan. Het waren twee muzikanten uit één van mijn allerfavorietste band ooit die samen op tour zijn, en ik hou vaak ook heel erg van duo’s omdat de muzikanten dan zoveel vrijheid kunnen nemen in het spelen. Dat gebeurde hier dus ook en het was echt schitterend.
Vanavond kookt lief iets bij bejaarde vriendin alwaar ik na werk en sporten bij aanschuif. Morgen gaan we naar een festival met een heel leuke programmering, heel veel zin in! Zoveel leuke muziek dat ik niet weet of ik wel tijd kan vrijmaken voor eten
En dan zondag óók nog naar een concert. Dan is mijn uiterst decadente concertweek afgelopen
(en dan gaan we volgende week woensdag weer..)
afrodite05
14-03-2025 om 14:39
Ik heb voor vanavond tagliatelle carbonara op het menu staan, met courgette en champignons. Moet alleen de puf nog vinden...
Teigera
14-03-2025 om 14:45
Haha Moosey, wat een heerlijke week! Word blij van je post.
Vanavond wordt het hier simpel: visje uit de oven, met patatas bravas uit de oven en gekookte broccoli.
anijsblokje
14-03-2025 om 16:29
Veel plezier, Moosey!
Hier kikkererwten-bloemkoolcurry, met zilvervliesrijst.
MijnNaamIsHaas73
14-03-2025 om 19:18
Goed bezig Moos! Geniet ervan!
Vanavond aten wij broodje hamburger met friet uit de airfryer en excuussla.
Voor mij met gebakken ui, uitgebakken spek, blauwe kaas en tomaat.
Zondag komen er vriendinnen eten dus ik ben even aan het zoeken naar ideeen. Het liefst iets dat de rest van het gezin ook kan eten.