Eten
Kaaaaaaaatje
13-02-2025 om 11:18
Gefeliciteerd Jintha!
Hoe is het met jou Irma? Gaat het herstel goed?
Ik voelde me de afgelopen 2 weken matig, dat zou aan van alles kunnen liggen, maar het vermoeden is dat ik nu te veel schildkliermedicatie binnen krijg en dat is fijn nieuws, want dat betekent dat ik er zelf iets aan kan doen. Duurt alleen tot 2 weken voor ik het verschil ga merken.....
Verder eten we vandaag broodjes hamburger. Met excuus sla en ik geloof aardappeltjes uit de oven.
Teigera
13-02-2025 om 19:26
"Granenmix" met courgette, veldsla, geroosterde tomaten uit de oven, gebakken zalm met een pestosausje en geroosterde pompoenpitten.
Koreveen
13-02-2025 om 19:33
Gisteren courgettefrittata met gerookte zalm en zongedroogde tomaat. Heb nog een stukje voor lunch morgen als ik thuiswerk
Net spaghetti met veul groente en champignons
Moosey
13-02-2025 om 20:56
Traybake met aardappel bloemkool venkel en een worstje. En ik heb, na 6 weken vertroetelen en van hot naar her slepen om m op de juiste temperatuur te houden mijn kaasje aangesneden. Hij is heel lekker geworden! Echt leuk.
Dolfje
14-02-2025 om 08:25
Wij eten soep, had gisteren nog wortel selderij en ui fijn gemalen en dat opgezet met water en bouillon en later tomaten erdoor en dat gepureerd en een zak soepgroente erdoor . Verder flatbread met kipflakes sla en een sausje.
Teigera
14-02-2025 om 09:18
Frut I kookt vanavond, ze maakt hartige taart met broccoli, bloemkool, cashewnoten en brie. Ze is nogal van het herhalen, qua koken, geloof ik.
MijnNaamIsHaas73
14-02-2025 om 10:00
Gaaf Moos! Wat voor soort kaas was het?
Hier vanavond weer alleen net de kids en vrijdag is meestal wel een beetje fastfood dus vandaag caesar salade met friet uit de airfryer.
Moosey
14-02-2025 om 10:45
Een gouds-achtige. K zou m jong belegen noemen. De volgende keer laat ik m nog wat langer rijpen denk ik, het gevaar met kleine kaasjes is dat ze sneller uitdrogen dan grote, maar als ik ze op een gegeven moment vacumeer zou t moeten kunnen.
Dewi-Sri2
14-02-2025 om 20:10
Moosey schreef op 14-02-2025 om 10:45:
Een gouds-achtige. K zou m jong belegen noemen. De volgende keer laat ik m nog wat langer rijpen denk ik, het gevaar met kleine kaasjes is dat ze sneller uitdrogen dan grote, maar als ik ze op een gegeven moment vacumeer zou t moeten kunnen.
Wat knap Moos! Ik zou het best willen proberen, maar ik durf het echt niet.
Hier vanavond een beschamend simpel menu: Kipsaté waarvan ik geen zin had om te rijgen, dus gewoon gemarineerd in ketjap asin, ketjap manis, sambal oelek, sambal trassi en citroensap en dat gewoon in de pan gebakken. Spetteren, man!
Daarbij rauwe heel fijn gesneden chinese kool met zelfgemaakte pittige pindasaus. Echtgenoot was zielsgelukkig.
afrodite05
15-02-2025 om 07:18
Hmm saté... lang geleden. Wordt weer eens tijd.
Wij zijn gisteren wederom naar de pannenkoekenboot gegaan. Man had de vorige keer kaartjes voor doordeweeks gekocht, maar we gingen in het weekend. Die voor doordeweeks moesten uiterlijk 14/2 gebruikt worden, dus dan maar zo. Voorlopig ben ik er even klaar mee, hoewel het wel lekker en gezellig was, met z'n drieën.
Vanavond eten we mac n cheese met broccolirijst, tomaatjes en chipolataworstjes.
Dolfje
15-02-2025 om 07:20
Frietjes en een snack uit de airfryer. Voor de groente neem ik vandaag worteltjes mee naar het werk en we hebben nog een grote kom soep.
Gaan vanavond uit dus hopelijk is dat genoeg. Helaas ben ik al een uur wakker en moet ik dus werken..Ben ook de jongste niet meer en de dag en avond is dus nog lang 
FaithfulDuck87
15-02-2025 om 07:48
ik ga vanmiddag lunchen met 2 vriendinnen. Dan maar eens kijken waar ik vanavond nog zin in heb.
MijnNaamIsHaas73
15-02-2025 om 09:44
Sterkte Dolfje!
Wij gaan vanavond uit eten. Geen idee wat we krijgen want het (5 gangen) menu is geheim. Ik ben heel benieuwd!