Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Jammer Dewi. Ik kan soms ook hoopvol raken van iets kant en klare wat dan toch weer zo vies blijkt te zijn als je het had ingeschat..

Wij kookten en aten bij bejaarde vriendin. Traybake met aardappel, venkel, wortel en bloemkool en eendenborst. 

Vanavond een heerlijke bouff bourgeon gemaakt met runderriblappen 

Ik heb een bakje salade en yoghurt om mee te nemen naar het werk.
Man heeft iets uit de diepvries met noedels.

Wij eten vanavond cottage pie, maar dan met vegetarisch gehakt. Lekker winters.

Ik heb in mijn schema staan dat ik een ovenschotel met ravioli, tomatensaus, wokgroente en gehakt ga maken. Ik weet alleen niet of ik daar nou zo'n zin in heb... Ik denk dat ik toch maar aan de AVG ga: bloemkool met aardappelpuree en een gehaktballetje. Komt die ovenschotel later wel.

Voor de lunch heb ik een restje pasta pesto van gisteren meegenomen.

We eten tjap tjoy met kip. Erbij komkommer salade en jasmijn rijst.

Noodles, kipfilet reepjes, gebakken ei en wat sate saus 

Wij aten bruine bonensoep met daarbij zadencrackers met rosbief, roomboter en asperges.
En verder een (glutenvrije) wrap met kipfilethaasjes, ijsbergsla en knoflooksaus.
Toen waren er nog kipfilethaasjes over en die hebben we gegeten met ‘mijn’ snelle satésaus, ijsbergsla en een gepofte zoete aardappel. 

Naminokurashi schreef op 12-02-2025 om 16:09:

Noodles, kipfilet reepjes, gebakken ei en wat sate saus

Gaat niet door. Heb vandaag ee vermoeiende behandeling gehad. Ik ga vroeg naar bed

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-02-2025 om 18:09

Een kom chinese tomatensoep. 

Gisteren AVG, snijbonen,  gemarineerde kipfilet en rösti rondjes. 

Vandaag voor de kinderen wraps met vega kipschnitzels, etc.  Voor mezelf Aziatische roerbak met kipstuckjes van de vegetarische slagen en rijst 

Groenteballetjes en aardappelpartjes uit de airfryer. Heb nog komkommer en tomaat dus dat of iets anders.

Ik  heb jullie een beetje verwaarloosd. Maar ik haak vanaf hier weer aan.

Gister aten we Mac & cheese met spinazie, lekker!
Vanavond uit eten bij een all you can eat tent met een enorm buffet. Keuze van de jongste, die is vandaag jarig! 
Morgen maak ik roti. 

Gefeliciteerd Jynta!

Hier vanavond zuurkoolstamp met verse worst

Vanavond Spaghetti met Bolognese...saus heb ik gisteravond al gemaakt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.