Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik heb nog  0 inspiratie maar de dag is nog lang

Teig toch, dat zie ik jou nou nooit schrijven  

Gister de frietjes-urge toch maar genegeerd en tomatengroentesoep gemaakt, want lief haalde een Too good to go bij de bakker en daar zitten altijd croissants in. En soep met croissants is echt heel lekker (nou ja, met zijn croissants vooral. Die zijn namelijk niet zoetig en niet van bladerdeeg, maar ergens tussen brood en bladerdeeg in. Heel lekker en zeker met soep)

Ik ben sneller dan gedacht alweer aan het opknappen. Zou eigenlijk het liefst vanavond bij bejaarde vriendin gaan eten, want die heeft het zwaar. Maar ik ben nog een beetje bang om haar aan te steken… En afstand houden voelt ook zo wreed als ze verdrietig is.. Nog maar even kijken, als ik nou helemaal niet meer nies vandaag zou t toch wel moeten gaan..

Hoe is t met jou Dolf?

Ik hoest nog steeds een irritante hoest waardoor ik koppijn heb. Vannacht op de bank "geslapen" want man is ook onderweg ziek te worden en die moest werken. Morgen moet ik werken dus mag hij op de bank. 
Waarschijnlijk komt mijn vader vandaag uit het ziekenhuis maar het probleem is nog niet opgelost. Dus nog steeds zorgen 
En door niet fit en niet sporten en dan toch meer snaaien gaat mijn gewicht weer wat omhoog en het ging net zo goed dus dat is ook weer balen.

Rottig allemaal Ja die hoest is naar, lief blaft ook nog steeds, ik heb m gelukkig niet. Hoop dat je vader toch een beetje opknapt, maar snap dat je je zorgen maakt

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-01-2025 om 11:25

volgens mij heb ik een bakje champignonroomsaus uit de vriezer getrokken. Als dat klopt, dan komt er pasta bij. 

Rest nasi van de chinees uit de vriezer met Mora saté.

Moosey schreef op 31-01-2025 om 09:14:

Teig toch, dat zie ik jou nou nooit schrijven

Nee  ik ben ook even niet helemaal mezelf nu. Ik ben heel stabiel goedgehumd normaal gesproken, maar nu even niet. Komt wel weer goed, daar heb ik vertrouwen in. 

Goed zo, vertrouwen is belangrijk

Omdat ik nog steeds niet fit ben en man ook niet eten we " pastina" en broodjes.
https://happlify.nl/blogs/news/pastina-italiaanse-penicilline-voor-jouw-griepje
Wilde eigenlijk wat uitgebreider koken en ook voor in de diepvries maar ben veel te moe. En soep is wat mij betreft altijd goed.

ik schijn hier 2 keer per dag warm eten te krijgen. Voorgerecht, hoofdgerecht, toetje... Ben rond 11 uur geopereerd. Alles OK, begin nu wel wat pijn te krijgen...

Brood.
Heb weinig zin om eten te maken 

irmaladouce schreef op 31-01-2025 om 16:05:

ik schijn hier 2 keer per dag warm eten te krijgen. Voorgerecht, hoofdgerecht, toetje... Ben rond 11 uur geopereerd. Alles OK, begin nu wel wat pijn te krijgen...

Sterkte irmaladouce... fijn dat het achter de rug is. The only way is up!  Cheer voor een spoedig herstel.

Beterschap Irma!

Beterschap Irma en alle kwakkelladies.
ik ben gelukkig op tijd opgeknapt want ik had het gisteren en eergisteren druk met werkdingen. Gisteren wat borrelhappen op door mij georganiseerd event gesnaaid. Ze hadden heerlijke vega samosa’s. Lief had wat afgehaald en ik heb nog een banaan gegeten toen ik thuis kwam.

we gaan zo pizza’s afhalen bij onze favo pizzeria. Lekker met parmaham en veul knoflookolie

irmaladouce schreef op 31-01-2025 om 16:05:

Auw, sterkte met de pijn, en de pijnstillers. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.