Eten
FaithfulDuck87
03-03-2024 om 17:15
ik eet een quiche met salade. Voor morgen en de vriezer groene curry met kip gemaakt
afrodite05
03-03-2024 om 18:23
Thnx voor jullie lieve reacties.
Gefeliciteerd Haas!
Ik zit aan een kopje kippenbouillon, hoop dat ik het binnen kan houden. Lang leve buikgriep
Man heeft een bak macaronigroente (450gr) en tortellini (ook voor 2p) gehaald voor zichzelf. Ik hoop dat hij trek heeft, volgens mij heeft hij geen idee van hoeveelheden, maar ik heb te weinig puf om me ermee te bemoeien. Ach, dan heeft hij ook alvast voor morgen, geen idee hoe lang buikgriep duurt.
yette
03-03-2024 om 18:54
Sterkte, Afrodite!
Mijn ervaring is dat buikgriep hier thuis bij iedereen anders verloopt. Ik hoop dat je snel opknapt!
anijsblokje
03-03-2024 om 19:05
Hopelijk ben je er snel weer bovenop, Afrodite!
Hier melanzane uit de vriezer, met bulghur erbij.
Dolfje
03-03-2024 om 19:32
Beterschap Afrodite!
Hier een strandwandeling gedaan, verder eten we hier goed. Vanmiddag had ik oa spinaziesoep. Ben benieuwd wat er vanavond op het menu staat
Vlakbij hotel zit ook een Indiaas restaurant, daar gaan we sowieso eens heen de komende week.
Teigera
03-03-2024 om 20:45
Klinkt fijn Dolfje, jullie vakantie!
Ik bakte vandaag Weesper moppen, was leuk. Lang geleden dat ik dat maakte. Vanavond een simpele pasta uit de oven gemaakt, met in stukken gesneden en gebakken Catalaanse worstjes, ui, prei, tomatensaus, paprika en dan een laagje van broodkruimels met kaas erover. Smaakte prima, niet bijzonder ofzo.
Wobbelkont
04-03-2024 om 08:07
Vanavond een roerbak van krieltjes, courgette, wortel, champignons en hamblokjes. Best easy maar waarschijnlijk toch lekker.
Teigera
04-03-2024 om 09:27
Vanavond maak ik een linzensoep met oa wortel en prei, erbij börek met spinazie en feta, rauwkost en brood met dip.
irmaladouce
04-03-2024 om 09:32
Wij aten nogal rommelig de afgelopen dagen, want het was niet erg duidelijk wie waar wanneer (mee)at.
Man en ik aten gegrilde onglet met kruidenboter, stokbrood en griekserige sla op vrijdag.
Zaterdag aten we een pastagratin van elleboogjes, spekjes, erwtjes, een potje roomsaus met truffel en parmezaan dat ik in de kelder vond, room en geraspte gruyère.
Gisteren at jovo mee en kwamen er kippenpoten uit de oven op tafel (met gepofte knof – een hele bol – en rozemarijn), sperziebonen en wederom stokbrood.
Voor vandaag is er nog 1 kippenpoot, een restje sperziebonen en een restje pastagratin. En er zijn nog rode puntpaprika’s die ik éventueel samen met halloumi kan grillen. Restjes dus.
afrodite05
04-03-2024 om 10:54
Ik voel me nog steeds niet goed, maar wel ietsje beter, gelukkig. Ik ga vanavond aardappelen met tuinbonen en een slavink maken. Ik zie wel hoeveel ik er zelf van eet. De andere opties voor deze week zijn me wat te zwaar. Misschien dat ik wel alvast de broccolitaart maak die voor gisteren bedoeld was, dan kan ik die invriezen.
Wobbelkont
04-03-2024 om 16:01
Samen met de roerbak maak ik zometeen ook alvast een nasi met veel groenten en stukjes omelet. Dan heb ik die alvast klaar voor woensdag & donderdag.
Moosey
04-03-2024 om 16:51
Lief mocht naar huis! Hij voelt zich ook best prima en net zo feestelijk als ik, dus we gaan zo een hapje eten bij één van onze favoriete tenten in ziekenhuisstad