Eten
MijnNaamIsHaas73
04-02-2024 om 16:15
Balen van dat eten GB, dat verwacht je niet in Italië.
Leuk afro! Nu is ook nog wel een makkelijke leeftijd (en maar 1) om nog wat te reizen.
En die hamburgertent klinkt goed.
Wij eten vanavond zelfbelegde pizza's.
Ted68
04-02-2024 om 16:56
Heb vanmiddag met een vriendin chinees gegeten. Dus vanavond eet ik een broodje
yette
04-02-2024 om 17:37
De Vader maakt een grote plaatpizza - met oa mozarella, pesto, salami, rucola ...
Kaaaaaaaatje
04-02-2024 om 20:48
Stoofschotel met aardpeer, aardappel, wortel en linzen. Met geitenkaas en brood.
ToetieToover
04-02-2024 om 21:54
Vandaag een restje pom met kropsla en in de avond een hartige taart gebakken, had ik het idee nou van hier? Taartbodem blind gebakken, mosterd en kaas erop smeren/raspen en dan gehalveerde tomaten bovenop. Die kregen voor en na het bakken een lik olijfolie met knoflook en rozemarijn. Dezelfde olie ging over de gewokte cavolo nero want ik vond dat er groente bij moest. Met parmesan en pijnboompitten.
Jynta1981
04-02-2024 om 22:08
Ik was een nachtje weg met vriendinnen, dus dat was gister uit lunchen en uit eten en vandaag uit ontbijten en uit lunchen. Héérlijk. Vanavond maakte ik weer thuis een snelle macaroni waar ik zelf door al het eten weinig van hoefde.
Morgen hutspot met een balletje gehakt.
afrodite05
05-02-2024 om 06:48
Wij eten vanavond kip korma met rijst en erwtjes. Even de diepvries leegeten voordat morgen de AH weer komt met spullen die de dv in moeten.
Moosey
05-02-2024 om 09:39
We aten inderdaad in het eetcafé, met een leuke kennis die we al in geen jaren gezien hadden. Was erg gezellig. Ik at uiensoep en een salade met gerookte zalm, allebei lekker.
Teigera
05-02-2024 om 09:46
Dat klinkt gezellig Moosey.
Wij eten vanavond boerenkoolstamppot met rookworst en spekjes, op verzoek van frut II op het menu gezet.
MijnNaamIsHaas73
05-02-2024 om 09:47
Klinkt goed & gezellig Jynta en Moos!
Wij eten vanavond weer eens broccoli met een kaasschelp en aardappeltjes uit de airfryer.
irmaladouce
05-02-2024 om 10:24
Ik kwam vanmorgen onglet tegen in de vriezer. Die ligt er al een tijdje, dus ik besloot die voor vanavond te ontdooien. Daar komen K&K diepvries truffel-gratin-dauphinois-torentjes van de Aldi bij die ook eens opmoeten en gegrilde little gem stronkjes (of mss gewoon shredded sla). Als ik tijd heb flans ik nog een kruidenboter inelkaar.
yette
05-02-2024 om 10:41
Ik ga NU boontjessalade maken en een ovenschotel met romige aardappelpuree (met ui, ei en roomkaas) en een gehaktbrood voorbereiden. Heb een drukke middag en dan kan het vanavond zo de oven in.
rionyriony
05-02-2024 om 13:18
Ik heb een razende honger; dat is alles wat ik weet, en geen idee waar die vandaan komt. Ik kan niet aan de gang blijven.
Ik eet vanavond macaroni met groenten en wat geraspte kaas. Vind ik altijd lekker. Binnen een kwartier op tafel. 
Dolfje
05-02-2024 om 15:20
Hier wordt het een spinazie kaas rondo met ik denk geroosterde bloemkool of zo. Ik kijk straks nog wel. Ga nu eerst sporten.