Eten
Libertine
12-10-2023 om 22:38
ik at samen met m’n zus bij een vriendin en zij maakte een vegan ovenschotel van zuurkool, hele romige aardappelpuree en pittige linzen. Lekker herfstig.
Sterkte Afrodite!
anijsblokje
13-10-2023 om 07:04
Gecondoleerd en sterkte afrodite.
Fijn dat jullie afscheid hebben kunnen nemen.
Vanavond hier spinaziepannenkoeken.
Dolfje
13-10-2023 om 07:05
Ik ga pulled chicken in de slowcooker maken. Beetje bbq-saus/tex mex stijl en dat eten we dan in een wrap met sla.
MijnNaamIsHaas73
13-10-2023 om 07:12
Gecondoleerd Afrodite en sterkte de komende tijd
Wij eten vanavond flatbread met falafel
Teigera
13-10-2023 om 09:57
Gecondoleerd Afrodite, veel sterkte gewenst de komende tijd voor jou en je familie. Je vader is snel heen gegaan, maar fijn dat jullie bij hem hebben gewaakt en bij hem zijn geweest.
Heel herkenbaar overigens, dat je dan je eigen planning en 'leventje' los moet laten en je voortdurend aan moet passen, en dat terwijl je zelf ook al niet op je best bent natuurlijk. Wens je de kracht toe om dingen van je af te laten glijden.
Hier wordt het vanavond shakshuka, met wat Puy-linzen erdoor, en ik vond nog wat pitabroodjes in de voorraadkast: die ga ik in puntjes roosteren in de oven, daar kunnen we dan mee dippen. Die broodjes zijn al over datum
dus ik heb weer eens niet opgelet. Maar het ziet er prima uit, dus zal best goed gaan.
Dolfje
13-10-2023 om 10:09
Teigera schreef op 13-10-2023 om 09:57:
. Die broodjes zijn al over datum
dus ik heb weer eens niet opgelet. Maar het ziet er prima uit, dus zal best goed gaan.
En anders ruik je dat wel, ik maakte ook ooit eens zo'n pakje over de datum open en ging over mijn nek.
ToetieToover
13-10-2023 om 10:09
Vandaag arepa’s, ik zag het recept in allerhande en dacht “jaaaaaaa! lang niet gegeten!” Met mijn versie van Chinese tomatensoep. Gefrituurde soe-oen bovenop en lekker veel gember en knoflook want die verkoudheid, pffft. Ik heb toch maar weer getest. Drie weken, dat kan toch geen gewone verkoudheid zijn? Toch negatieve test. Anyway, weekendplannen maar weer aangepast. Ik weet nog niet of ik naar de wol/brei/haakbeurs in Zwolle kan gaan, morgen misschien.
Verder kookt lief vandaag, ik vermoed aardappelpuree met uitgebakken pancetta. Afhankelijk van mijn energieniveau maak ik er nog iets bij en anders red ik me wel met de kerstomaten en een handje noten.
Moosey
13-10-2023 om 10:24
Sterkte Afrodite! Kan me wel voorstellen dat je liever in je eigen huis even zou bijkomen.
Woensdag at ik op werk, pasta met pompoen en geitenkaas en salade. Gisteravond kwam ik laat thuis, had nog gesport (jaja! Heb een heel leuke pilates-school vlakbij werk gevonden) na werk, en lief had suffe groentensoep gemaakt. Vandaag komen er eters en die nemen eten mee, dus geen idee wat dat wordt.
yette
13-10-2023 om 10:33
Vandaag risotto met citroen, broccoli en amandelen, gepaneerde kabeljauw voor de viseters, chipolatas voor de anderen en een komkommersalade.
FaithfulDuck87
13-10-2023 om 11:40
ik heb stoofvlees staan en daar ga ik iets mee doen. De rest in de vriezer. Ws iets van rijst erbij of, en dat past wel bij het weer, een stamppot.