Eten
Ted68
22-09-2023 om 18:24
Oh, heerlijk naar Londen,Moos....geniet het! Hier straks Osso Bucco,met polenta....
MijnNaamIsHaas73
22-09-2023 om 19:10
Veel plezier Moos!
Wij aten broodje shoarma,met paprika, ui champignons meegebakken en rauwkost erbij
FaithfulDuck87
22-09-2023 om 23:13
uit eten geweest en ik had Friese Uiensoep, Biefstuk (erbij aardappeltjes of patat, salade en iets van paksoi met een sausje). als toetje Friese boerenjongensijs.
Koreveen
23-09-2023 om 08:28
Heerlijk Moos. Geniet er van!
Donderdag uit eten geweest met ex-collega’s. Vooraf brood met smeersels, daarna kabeljauwfilet met ratatouille, en goede friet. Als toet een chocoladetaartje met karamel en vanille-ijs gedeeld. Was heerlijk allemaal. Kreeg thuis wel klachten over de enorme knoflookwalm
Gisteren burritos met kip, chilibonen en paprika gemaakt.
Lief maakt vanavond flammkuchen
Dolfje
23-09-2023 om 08:30
Wij hebben hier het jaarlijkse dorpsfestival dus waarschijnlijk iets van friet /snacks en veel bier
Ga zo wel even sporten want gisteren en eergisteren ook al niet zo gezond gegeten.
RoosOpJeHoed
23-09-2023 om 08:39
Wij gaan vanmiddag naar de molen hier in de buurt en nemen daar meel mee om ouderwets pannenkoeken te bakken. Heel eerlijk zit ik er zelf niet zo om te springen. Maar zoon zeurt er al weken om en man gaat bakken, dus ik heb niks te klagen 
Teigera
23-09-2023 om 09:04
Vanavond maak ik Puy-linzen met zoete aardappel, koriander, feta, spinazie en amandelen. Een oud-Hollandsch toetje: griesmeelpudding met rode bessen-saus (rode bessen uit de tuin van m'n ouders gekregen).
Ted68
23-09-2023 om 10:01
Kook op mijn werk: cordon blue, gebakken aardappels,doperwten, en een gemengde salade
FaithfulDuck87
23-09-2023 om 10:18
ik heb nog wat pittig gehakt liggen, ik denk dat ik er een soort tosti van maak op pitabrood met kaas & ui en salade voor erbij.
FaithfulDuck87
23-09-2023 om 11:44
ik eet het vandaag niet, maar heb pulled beef op staan. En het ruikt zo heerlijk! Hmmm
yette
23-09-2023 om 12:32
Risotto en salade voor iedereen. Erbij een biefstukje en gegrilde broccoli met gefrituurde knoflook en chili, amandelen en citroen (van Ottolenghi) voor de lekkerbekken. En een gehaktschnitzel voor de moeilijke eter aka De Vader 
MijnNaamIsHaas73
23-09-2023 om 14:04
Ik eet vanavond op een groot feest. Ik hoop dat er net als vorig jaar allemaal foodtrucks/kraampjes zijn zodat je vanalles wat kan proeven.
Vanmiddag voor de lunch alle restjes verwerkt, ben altijd heel blij als dat lukt en ik het niet hoef weg te gooien. En het voelt ook gezonder omdat het afwisselender is dan weer een bruine boterham
Jynta1981
23-09-2023 om 16:41
Wij eten hemelse kip uit de slowcooker met tagliatelle op verzoek van de kinderen. Wel een beetje laat aangezet, dus op hoop van zegen en anders gooi ik het nog een half uurtje op het gas in een pan.
afrodite05
23-09-2023 om 17:06
Wij eten bij mijn moeder. Eigenlijk zou ik alleen naar haar toe gaan en dan samen naar de pedicure, maar man zei: "of ik nou thuis zit met zoon of bij je moeder, maakt toch niet uit?" Dus niet een dagje echt weg, want zoon en man zijn mee. Maar we eten kip piri piri met gebakken aardappeltjes en tomatensalade.