Eten
afrodite05
23-07-2023 om 16:05
De zuurkool viel mee gisteren, het was regenachtig en uiteindelijk hadden we veel gesnoept bij het borrelen (olijfjes, fuet etc). Was prima.
Vanmiddag hebben we een pitstop gemaakt bij de McDrive. Samen een big macmenu gedeeld. Man reed en ik deelde de hapjes om en om uit, net als wanneer we op vakantie onderweg zijn. Morgen komen de boodschappen pas weer, dus vanavond iets uit de diepvries. Man mocht kiezen: tajine van rundvlees waar ik nog couscous bij zou maken, of pizza. Nouja, jullie kunnen wel invullen wat hij koos. Geen excuussla, want dus nog geen verse boodschappen in huis. Ach, morgen wel weer normaal en verantwoord eten.
FaithfulDuck87
23-07-2023 om 16:14
ik ga in mijn vakantie ook wat de vriezer leeg eten. Heb nu een bakje eruit, met ik denk kip in een mosterdsausje-achtig iets. Nog even kijken wat ik er bij eet.Kan ook wel wat aardappelpuree maken of zo.
Teigera
23-07-2023 om 19:08
Wij aten vanavond ook pizza. Lag niet in de vriezer, wel ideaal vakantie-eten. Onze vriezer is niet supervol op het moment, hoef er niks mee. Geen excuussla trouwens, wel excuustomaten erbij
.
Libertine
23-07-2023 om 19:46
hier gewokte spitskool, oesterzwammen, sperziebonen en gerookte tofu gemengd met dikke udonnoodles die ik heb aangemaakt met een saus van hoisin, tahin, gochujang, sojasaus, wat mirin, five spices en sesamzaadjes. Ik hoopte op een restje voor de lunch van morgen maar helaas vond de echtgenoot het zo lekker dat alles op is.
Dolfje
24-07-2023 om 07:57
Wij eten vandaag nog een kom van de soep van gisteren en een salade met kip, tomaat en rucola.
afrodite05
24-07-2023 om 08:38
Ik ga een soort burritobowl maken met kip, zwarte bonen, tomaat, koriander, nachochips en guacamole. Volgens mijn planning zou ik er ook rijst bij doen, maar ik denk dat ik dat teveel gedoe vindt. Maar misschien ga ik toch nog tomatenrijst maken, volgens dit recept: https://www.ah.nl/r/1190742. Dat wordt dan sowieso teveel, maar dan kan het restant in de diepvries en een volgende keer in een wrap.
RoosOpJeHoed
24-07-2023 om 09:34
Zoon wil pannenkoeken eten, maar om die hier in het vakantiehuisje te bakken wordt een uitdaging. Dus we gaan 'uit eten' bij een pannenkoekenrestaurant.
irmaladouce
24-07-2023 om 10:01
Hier komt wsch masoor dhal op tafel. Met raita, mango chutney (K&K) en naan (K&K). Maar als ik straks tijdens het bsch doen een andere ingeving krijg, kan het ook iets geheel anders worden...
Libertine
24-07-2023 om 18:12
Hier een traybake met paprika, courgette, tomaten, champignons, rode ui en krieltjes in schil. Beetje saai maar geen inspiratie.
MijnNaamIsHaas73
24-07-2023 om 18:13
wij hadden vandaag een reisdag dus we halen /of eten ter plaatse zometeen een pizza op de camping
Teigera
24-07-2023 om 18:53
Tortilla met aardappels, courgette en ui. En kaas er bovenop. Dat laatste hoort denk ik niet, maar ik vind het zo lekker
.
Moirmel
24-07-2023 om 19:34
Nog geen idee.
Partner is met stiefzoon vandaag op vakantie vertrokken, dus ik twijfel nog tussen gewoon boterhammen of een kapsalon bestellen.
Denk dat het het tweede wordt.