Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Gefeliciteerd Afro! Wat fijn dat-ie er eindelijk is

Ik schrijf niet zoveel mee omdat lief de hele regie over boodschappen en eten koken heeft overgenomen Zalig. Gister was het aardappelsalade met makreel en een soort geroosterde tomatensalsa. Vanavond waarschijnlijk iets met gebakken aardappels, want we hebben een aardappel-overschot. Met wat weet ik niet, want ik weet momenteel niet eens wat er in de koelkast ligt
Morgen krijgen we eters en eten we springrolls. 

Fijn bericht Afrodite! Heerlijk dat rooming-in tegenwoordig . Ik hoop dat je goed herstelt en lekker gaat eten. Gefeliciteerd met jullie zoon! 

Wij eten vandaag pasta pesto met een tomatensalade waardoor ik wat (gekookte) brandnetel en wilde spinazie mik met een vinaigrette. Witvis uit de oven erbij.

lunch een linzensalade, met gerookte amandelen en olijven, gegrilde paprika, ui, andere helft van de vinaigrette.

Wat fijn Moos dat je lief zo goed gaat dat hij dat kan en dat het zo voor jou ook allemaal weer wat beter te behappen wordt! Je mag alsnog schrijven wat jullie eten, want wat je lief maakt klinkt ook inspirerend 

Gefeliciteerd Afrodite! Zoons zijn leuk  Fijne kraamtijd 

Ik weet nog niet wat we vanavond eten. Straks even naar de super voor inspiratie. 

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, Afrodite! En wat heerlijk dat je nu van de misselijkheid af bent . Lekker weer eten en drinken waar je zin in hebt.

Ik weet nog niet wat we vanavond gaan eten, ik trek zo wel wat uit de vriezer. Misschien gevulde paprika's met gehakt, daar zat echtgenoot een beetje op te hinten. Met rijst en salade. Simpel, en lekker dat de oven het werk doet.

Gefeliciteerd Afrodite! Ik hoop idd dat je maag nu weer gewoon bakjes yoghurt enzo kan verdragen en jullie heerlijk gaan genieten van de kraamtijd met veel sushi

Moosey, wat fijn dat je man nu weer wat meer kan en dus lekker kookt. Ik denk dat dat gegeven het eten al extra lekker maakt.

Wij eten vanavond aspergesoep met een broodje. Heb een verspakket van de AH en daar gaat kookroom doorheen. Normaal maak ik aspergesoep met een roux, dus ben zeer benieuwd hoe dit uitpakt.

JtM

JtM

01-06-2023 om 14:10

Gefeliciteerd met jullie zoon Afrodite! Hopelijk genees je zelf van de keizersnede en ben je snel van al je zwangerschapsgerelateerde klachten af! Nu lekker met z'n drietjes genieten  

En geniet van de sushi! Heerlijk!

JtM

JtM

01-06-2023 om 14:10

Bij ons staat er vanavond op het menu: gehaktballen, verse bladspinazie voor vriend en mij en spinazie a la creme voor zoon. En wat gebakken aardappeltjes voor zoon en mij uit de airfryer.

Hier werd het van alles wat op moest: minikrieltjes, kaasburgers en een salade.

Morgen maak ik roti 

Elmie schreef op 01-06-2023 om 11:39:

Gefeliciteerd Afrodite! Zoons zijn leuk Fijne kraamtijd

Ik weet nog niet wat we vanavond eten. Straks even naar de super voor inspiratie.

Het werden sperziebonen met spekjes, kipsateburger en aardappelkroketjes. 

yette

yette

01-06-2023 om 19:50 Topicstarter

Ik heb de gnocchi uitgesteld. 

Vond nog babi pangang in de vriezer en heb daar bami en sajoer-groenten bijgemaakt.

Morgen bestellen we sushi. De jongste wordt 18 en mag kiezen 

ik was pas laat thuis dus heb pizza gegeten.

Gefeliciteerd Afro!  Fantastisch nieuws. We hebben zo lang met je meegeleefd en nou is het zo ver. Geniet van je zoon en de sushi.

Moos, ook goed nieuws dat je lief weer keukenprins kan zijn. 

Had een afscheidsborrel van een collega met wat lekkere hapjes. Net thuis nog wat yoghurt gegeten 

Ohhh afrodite, wat geweldig dat jullie zoon er nu is!  Ik heb ook aan jullie gedacht. 

En Moosey, heel fijn dat er weer voor je gekookt wordt. 

Gisteren at ik in een restaurant een hamburger want de rest van de menukaart sprak me niet aan. De burger was primamaar ik heb nu weer genoeg vlees op voor deze week denk ik. (gek dat ik dat heel lang vrijwel dagelijks at) Vanavond hetzelfde als eerder deze week: sperziebonen, zilvervliesrijst en gemarineerde tofu. 

Ik ben van plan dit te maken :
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-huzarensalade
En iets van een kom soep erbij. Heb nog tomaten die op moeten en champignons. 

Morgen gaan we bbq en met vrienden. We gaan vanavond vast boodschappen doen want ik heb morgenvroeg een werkding wat ik moet presenteren en in de middag komen mijn schoonouders.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.