Eten
Elmie
26-03-2023 om 20:39
Ik had tomatensoep van gisteren maar dat was wat weinig dus daar heb ik kleine pasta door heen gedaan een een broodje bij gebakken.
En ik had nog een heerlijk romig toetje gemaakt waar nog wat van over was 😋
Broodjebrie
26-03-2023 om 20:50
Vanmiddag was ik ergens iets gaan eten met een vriend en daar had ik carpaccio-sandwich gekozen. Vanavond had ik risotto opgewarmd.
ToetieToover
26-03-2023 om 21:33
vandaag zuurkoolsalade met crème fraîche, zevenblad, ananas, rozijnen, ui, pecannoten en kipgehakt in barbecuesaus met aardappelpuree
en brandnetelsoep van kippenbouillon, knoflook, restje wijn, crème fraîche en gerookte forel. Met linzenwafels met kaas.
Libertine
26-03-2023 om 23:03
hier stond gister al de vegan ragû bolognese op het “vuur”. Die was perfect gelukt en we aten het voor de verandering eens met in knoflook gebakken gnocchi.
Morgen een gele curry met snijboontjes en rijst.
afrodite05
27-03-2023 om 07:49
Wij gaan vandaag aan de gnocchi, met een romig mengsel van gehakt, spinazie en ui erbij.
Dolfje
27-03-2023 om 08:05
Groenteballetjes uit de airfryer met een salade, in elk geval komkommer want die moet op.
anijsblokje
27-03-2023 om 15:14
Restjesomelet, met kaas, champignons en misschien paprika. Natuurlijk op volkorenbrood. (heerlijk echt zuurdesem van de echt-ambachtelijke-bakker)
FaithfulDuck87
27-03-2023 om 17:04
ik eet een licht soepje. Ben gelukkig weer aardig opgeknapt, maar moet nog maar niet te zwaar eten hebben. Erbij denk ik een beschuitje.
ToetieToover
27-03-2023 om 18:53
vandaag een salade van groene asperges, lupinebonen, olijven, rode ui, augurk, tonijn (blik), gekookt ei, pijnboompitten en parmezaanse kaas met balsamico, olijfolie en veel knoflook
en verder een ovenschotel die al klaarstond: plakjes courgette, tomaat, aubergine, aardappel met bovenop aardappelpuree (restje) en daar bovenop kipgehakt met barbecuesaus (ook restje) met kaas
als topping want een dag niet gekaasd, is een dag niet geleefd.
Teigera
27-03-2023 om 21:10
Nasi met gemarineerde vega kipstuckjes, omeletreepjes en roerbakgroenten. En wat kroepoek en satesaus. Smaakte goed!
Libertine
28-03-2023 om 06:52
vanavond een soort Chili sin carne die ik altijd met een mix aan peulvruchten enzo maak. Kidney en zwarte bonen, cannellini, linzen, kikkererwten etc. Nu met wat rijst en koriander. Maak ik extra veel voor in de vriezer en vul ik er later nog eens wraps mee die in de oven kunnen.