Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Herfstappeltaart schreef op 29-01-2023 om 14:59:

[..]

Nee hoor, spaghetti puttanesca

Oooooh hahaha

Lief stond vanochtend om 8 uur op (ik schrok me rot, doettieniet vaak in het weekend, ik ben altijd de early bird) maar had een goede reden. Hij moest de kamado vroeg aansteken zodat de brisket lang genoeg kan garen. Die eten we dus vanavond met daarna in de kamado gebakken aardappels en ik maak er gestoofde witlof bij

Ooh lekker Koor!

Omdat wij vandaag een cheatday hebben heb ik lekker een tosti op en een  broodje en vanavond dus friet met pindasaus, zo'n zin in. Komt natuurlijk door het stappen van gisteren. Zijn uitgaan niet meer gewend na al die corona jaren, was ook echt raar om weer in een rij te staan, gefouilleerd te worden en met 10.000 man in een zaal te staan beuken.  We gaan niet vaak meer naar zulke festivals maar dit was en dichtbij en overdag. We horen wel bij de oudjes want ik kan de keren dat ik gisteren met U ben aangesproken niet meer op 1 hand tellen 

yette schreef op 29-01-2023 om 12:13:

Pasta bolognese of lasagna tricolore - afhankelijk van hoeveel tijd het ons zometeen kost de slaapkamer klaar te maken voor de nieuwe kleerkast die morgen komt.

Ik zie meteen Jerommeke voor me

Ik werkte en had weinig groenten in huis dus moest snel wat flansen: wrap met kidneybonen in chilisaus (blik) warm gerookte zalm (vriezer) guacamole en wortelsalade (groentenla) Was lekker!

kip piri piri met rijst 

Wij aten ook rijst. Met hete kip en zoetzure komkommertjes en ui. 

Ik had slavinken uit de  vriezer gehaald maar had er geen zin in.  Ik heb heerlijk gegeten. Ik heb Griekse vleesschotel laten komen

Ik heb die tweede helft stevige lasagne van laatst uit de vriezer gehaald voor vandaag. Hij is nog steeds zo mooi compact, voor het eerst geen lasagnesoep! Dank nog voor de tips! Bij de lasagne maak ik nog wel een salade met olijven, kappertjes en misschien wat kaas. 

Dolfje schreef op 29-01-2023 om 15:40:

Ooh lekker Koor!

Omdat wij vandaag een cheatday hebben heb ik lekker een tosti op en een broodje en vanavond dus friet met pindasaus, zo'n zin in. Komt natuurlijk door het stappen van gisteren. Zijn uitgaan niet meer gewend na al die corona jaren, was ook echt raar om weer in een rij te staan, gefouilleerd te worden en met 10.000 man in een zaal te staan beuken. We gaan niet vaak meer naar zulke festivals maar dit was en dichtbij en overdag. We horen wel bij de oudjes want ik kan de keren dat ik gisteren met U ben aangesproken niet meer op 1 hand tellen

Welk festival ben je geweest?

yette

yette

30-01-2023 om 08:27 Topicstarter

Risotto, salade, vaag gehaktdingetje van de supermarkt. 

MissBobby schreef op 30-01-2023 om 08:03:

[..]

Welk festival ben je geweest?

Awakenings 

Wij eten of groenteballetjes of een groenteburger uit de airfryer ( moet even naar de datum kijken straks) en heb nog aubergine en tomaten, maak daar denk ik iets mee. Even kijken wat er verder nog ligt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-01-2023 om 09:50

preistamppot 

Verschillende restjes vandaag.

Voor man "tartiflette" met een restje raclette-kaas. Voor mij een krokant vegading - iets spannends met cornflakes dat ik vorige week in de aanbieding kocht om uit te proberen.

Daarbij komt groentelarestjessalade met o.a. fijngesneden little gem, puntpaprika, rode ui, avocado, peterselie en wat er verder nog op moet. Met een yoghurtdressing.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.