Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Salade van jonge bladsla met cherrytomaatjes, avocado en pittenmix (met friet  )

Hier doen we ook mee met weekendfriet. Dus frietjes uit de airfryer, een frikadel en een salade met o.a. appel, uitgebakken spekjes en augurk. Ik denk dat man nog wel een uitje gaat snipperen om friet/frikadel speciaal mee te maken. 

Ha wij eten vandaag ook friet uit de airfryer, met een sitostick ( kip op een stokje).
Festival was geweldig en het was om 22:00 klaar dus om 23:00 lagen we in bed. Geen kitten nu maar wel overal spierpijn, 8 uur staan, lopen en dansen hakt er toch wel in 

MijnNaamIsHaas73 schreef op 28-01-2023 om 14:18:

Gelukkig is het lekker weer toetie, goed opgelost!

Wij gaan vanavond heerlijk uit eten met vrienden. De kinderen en de oppas eten restjes lasagne uit de vriezer.

Het was heerlijk weer  en het stoofpotje was ook lekker. Met weekendfriet . Hoe was jouw etentje?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-01-2023 om 08:48

hier vanavond een rijstsalade met mango en gebakken pinda's 
https://app.projectgezond.nl/#/recepten/rijstsalade-met-gebakken-pinda-s-en-mangostukjes

Gisteravond bakte ik pannenkoeken, tot grote vreugd van iedereen. Zojuist hebben de frutjes nog een pannenkoek op als ontbijt. Kreeg ik vroeger ook thuis, die vond ik nog lekkerder dan de avond ervoor.
Vanavond erwtensoep uit de vriezer, met stokbrood erbij met wat smeersels en rauwkost. 

Ik eet vanavond ook friet met snacks

Het etentje gisteren was super lekker. Ik weet niet meer alles en het bijzondere zit vaak ik de details die ik helaas vergeten ben met dank aan het heerlijke wijnarrangement  .  Ik heb het even opgezocht: Vooraf tartaar van corvina (vis) met pannacotta van venkel en een krokantje van zwarte knoflook, zat ook nog iets van komkommer en limoen bij. Daarna gebakken coquilles met buikspek, octopus en snijbonen.  Toen varkenshaas met ketjap en groene kool. Hoofd was eendenborst met zoetzure groenten,  groene asperges en een hele lekkere jus. Oja en een aardappel rösti met tijm. Na een van de lekkerste kaasplankjes die ik ooit gehad heb. Weet de kazen niet meer, maar er zat oa een chutney van groene tomaat bij en een madelaine met parmezaanse kaas.

Vandaag een dagje naar de sauna en vanavond eten we bij mijn moeder. Ik geloof dat we iets van gehaktballetjes in paprikasaus krijgen. 

Voelt wel een beetje decadent als ik het zo allemaal opschrijf 

We krijgen straks bezoek: vooraf:zelfgemaakte ravioli, vulling paddestoelen met ricotta. Hoofd : lamgigot, met worteltjes,en gebakken aardappels. Toetje panna cotta, met warme vruchtjes

yette

yette

29-01-2023 om 12:13 Topicstarter

Pasta bolognese of lasagna tricolore - afhankelijk van hoeveel tijd het ons zometeen kost de slaapkamer klaar te maken voor de nieuwe kleerkast die morgen komt. 

Tagliatelle met kastanjechampis, pleurotes, chair à saucisse, brocs en room. Parmezaan erover geraspt.

aardappelgratin, haricot verts, kipcordonbleu (zelfgemaakt), vanilleijs met zelfgemaakte frambozensaus en slagroom

(volkoren)penne of spaghetti all'arriabiata. Of misschien wordt het hoerenpasta.

anijsblokje schreef op 29-01-2023 om 14:50:

(volkoren)penne of spaghetti all'arriabiata. Of misschien wordt het hoerenpasta.

Typefout?

Broodjebrie schreef op 29-01-2023 om 14:57:

[..]

Typefout?

Nee hoor, spaghetti puttanesca

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.