Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Kipburgers op een broodje met zelfgemaakte coleslaw en een salade ernaast met komkommer, tomaatjes en olijven.

JtM

JtM

25-01-2023 om 12:02

Gefeliciteerd met je zoontje Elmie!

Wij eten op verzoek van vriend pasta met bolognese saus. Lekker simpel na de zwemles van zoon straks.

Gefeliciteerd met je zoon Elmie!

Wij gaan vanavond wat bestellen, ik weet alleen nog niet wat. 

HAHA!wait..what schreef op 25-01-2023 om 09:11:

Vandaag een lange dag in het ziekenhuis, ik verwacht rond 19.00 thuis te zijn.. Kinderen eten bij opa en oma (patat, ze mochten kiezen 😁) en man is werken. Dus ik denk dat ik zo maar vast een maaltijdsalade haal. Nog tips welke wel/niet lekker zijn toevallig? 😉

Oei, niks ernstigs hoop ik?

B met BR van Mari Maris. Ik eet er volkoren couscous bij.

https://moestuinhippie.com/tag/broccoli/

Macaroni

watertoren schreef op 25-01-2023 om 15:23:

Macaroni

Ook al maar 1 ding, saai hoor 

AVG'tje; aardappels met rode kool en een vage schnitzel

Wij eten weer een keer nachos.  Was een tijd geleden en maak ik de kinderen heel blij mee

Spaghetti met boerenkool en worst in roomsaus 

Chiquita schreef op 25-01-2023 om 17:25:

Spaghetti met boerenkool en worst in roomsaus

Dit vind ik echt heel" bijzonder " klinken 

Dolfje schreef op 25-01-2023 om 17:27:

[..]

Ik wou hetzelfde typen.

yette

yette

25-01-2023 om 18:09 Topicstarter

Dolfje schreef op 25-01-2023 om 17:27:

[..]

Het klinkt wat mij betreft beter dan traditionele boerenkoolstamppot! Mits die worst geen rookworst is. Plakjes chorizo of merguez of zo? 

Hier vanavond broodjes vegburger. Met die kleddersla van Jamie's insanity burger en wat dipgroenten met zelfgemaakte yoghurtdip met knoflook en zhoug. 

Nou ik vind boerenkool sowieso niet lekker.

Broodjebrie schreef op 25-01-2023 om 12:42:

[..]

Oei, niks ernstigs hoop ik?

Nee hoor 😊 Ik doe mee aan een onderzoek waar ze bij gezonde mensen en mensen met een spierziekte (ik) gaan testen hoe de ademhaling(spieren) werkt. Dus allerlei echo's en ademhalingsoefeningen gedaan! Wel heel interessant maar ook wat vermoeiend 😉 Nu 3 van de 4 keer gehad, verspreid over 2 jaar dus is goed te doen.. Haha heel verhaal en niet helemaal passend hier! 😅

Maar.. Het is uiteindelijk (bedankt voor de tips!) de maaltijdsalade met kip en couscous geworden, die ga ik zo eten!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.