Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

yette

yette

12-01-2023 om 09:03 Topicstarter

Caldo verde en pannenkoeken mèt en zonder spek. 

yette

yette

12-01-2023 om 09:29 Topicstarter

Oh nee. Dat wordt morgen. 

We zijn vandaag maar met z'n 3en en ik heb nog genoeg kliek van de roti van eergisteren over. Dus: aardappel en boontjes met hindoestaanse kerrie, kip tikka masala met kokos, gegrilde zoete aardappel en rotiplaten. 

yette schreef op 12-01-2023 om 09:29:

Oh nee. Dat wordt morgen.

We zijn vandaag maar met z'n 3en en ik heb nog genoeg kliek van de roti van eergisteren over. Dus: aardappel en boontjes met hindoestaanse kerrie, kip tikka masala met kokos, gegrilde zoete aardappel en rotiplaten.

Oeh zo lekker 😋

Heel simpel en perfect passend bij het weer: boerenkoolstamppot met rookworst

Ik ga bami maken (voor het eerst in m'n leven) met in blokjes gesneden hamlappen, bamigroente en een gebakken ei met een plakje ham. Er zijn ook nog wat minirestjes afhaalchinees in de diepvries, die pak ik er ook bij. Volgens mij een groentegerecht ofzo. 

vandaag

ovenomelet 

deze bestaat uit restjes rijst (daarin ui, noten, spek), restje bloemkool, de geklutste eitjes zijn gemixt met hummus en gekruid met zout, kurkuma, knoflook en mosterdpoeder. Bovenop nog wat gehalveerde kerstomaatjes en uiringen. Als het klaar is, nog wat gehakt groen (zevenblad, mosterdblad, waterkers)

en kip met brood

we maken vanavond de kip op, een deel zit in het restje paddenstoelenragout en een deel zit in een rokerig barbecue sausje. Met glutenvrije afbakbroodjes. Beetje excuussla ertussen. 

RoosOpJeHoed schreef op 12-01-2023 om 11:59:

Heel simpel en perfect passend bij het weer: boerenkoolstamppot met rookworst

Dat ga ik ook maken 😋

We eten toch thuis dus het wordt gebakken champignons met spekjes en courgette en een stukje halloumi. 

TanSwallow86

TanSwallow86

12-01-2023 om 15:26

De koolvis en tomaten die ik gisteren niet heb gegeten 

JtM

JtM

12-01-2023 om 16:43

Vriend maakt straks lekker zelf nasi!

ik eet groenten uit de oven met een chipolataworstje. De kinderen een vage pasta met roomsaus uit de vriezer. 

Ik maak zometeen courgette frittata met geitenkaas, champignons enzo gedroogde tomaat

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-01-2023 om 17:59

stoofpotje op het werk gegeten. Was niet echt lekker, dat was wat jammer.

MissBobby schreef op 12-01-2023 om 16:45:

ik eet groenten uit de oven met een chipolataworstje. De kinderen een vage pasta met roomsaus uit de vriezer.

Vage pasta 

Spinaziestamppot met een worstje. Ik at er ook nog wat gedroogde tomaatjes bij 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.