Eten
Herfstappeltaart
11-01-2023 om 11:21
Vanavond wordt het gestoomde broccoli, aardappelgratin en falafelballetjes.
Dolfje
11-01-2023 om 14:25
Ik ga straks na het sporten naar de winkel en zal eens selderijkzout en mierikswortel halen. En daar dan met Griekse yoghurt en beetje mayo een sausje van maken voor door de salade.
ToetieToover
11-01-2023 om 16:19
Mmm, selderijzout is toch ‘gewoon’ zout met een smaakje? Ik gebruik wel eens Verstegen tafelgoud als alternatief voor zout, al zit er ook nog zout in.
vandaag:
Kipragout van geplukte kip, paddestoelen, ui, roux, bouillon. Met opgebakken zilvervliesrijst met ui, walnoten, doperwten en en bacon.
en
Hartige kwark (zout, peper, knoflook) met zadenmix en fijngesneden rucola. Erbij gestoomde bloemkool en kimchi met geraspte wortel bij wijze van salade.
Dolfje
11-01-2023 om 17:01
Ik heb nu 2 sausjes gemaakt waarvan 1 met mierikswortel en 1 zonder, die zonder heb ik over de koolsla gedaan en die met met in een kommetje omdat ik niet weet of man dat lust. Ik heb nu yoghurt, lepel mayo, selderijzout en mierikswortel. Smaakt best 
Teigera
11-01-2023 om 19:46
Lief lijkt iets meer energie te hebben. Heeft ook wat meer gegeten vandaag. Hij heeft zelfs de bloemkool al in roosjes gesneden zodat ik meteen kon beginnen toen ik om 18h thuiskwam
. Jaja. Én hij had de vaatwasser uitgeruimd. Verder zeg ik niets over mannen-die-ziek-zijn
.
Ik kookte dus bloemkool, met auf wieder-schnitzel en krieltjes. Simpel maar de bordjes gingen leeg, zelfs lief heeft wat gegeten.
MijnNaamIsHaas73
11-01-2023 om 20:13
Wij aten bij de Mac vanavond, op het moment dat je het eet vind ik het best lekker maar achteraf voelt het zo onvoldaan. Ik had een vega kipburger en ik twijfelde echt of ze me niet per ongeluk echte kip hadden gegeven. De kipvervanger daar is echt lekker. Dat dan weer wel.
Dolfje
11-01-2023 om 20:27
Man vond de mierikswortel lekker, ik had er wel meer in mogen doen. Ik was een beetje voorzichtig geweest. Weten we dat ook weer dat we dat lusten 
Moosey
11-01-2023 om 22:01
Hier alsnog wel pasta spinazie met warmgerookte zalm. Eigenlijk sneller klaar dan die linzensoep van van gister nodig had om te ontdooien
en lekker.
Dolfje
12-01-2023 om 07:52
Wij gaan bij mijn moeder eten dus ik weet het nog niet. Als ze niet afzegt tenminste.
Herfstappeltaart
12-01-2023 om 08:03
Vanavond eten we aardappel-preisoep met een tosti. Soep gisteren al gemaakt dus makkelijk.
Mama-Inge
12-01-2023 om 08:38
gisteren aardappels met een gehaktbal en boontjes gegeten
Vandaag hete kip bowl
Teigera
12-01-2023 om 08:58
Ook ik eet pasta uit de vriezer, gevulde pasta met tomaten-mozzarella-paprika-spinaziesaus. Moet werken, dus dat is lekker makkelijk. Lief warmt voor hem en de frutjes andere bakjes uit de vriezer op.