Eten
Dolfje
07-01-2023 om 09:02
https://stylishcravings.com/low-carb-easy-make-egg-roll-bowl/
Zoiets maar ik heb rode en spitskool die ik zelf moet snijden en taugé erdoor denk ik.
JtM
07-01-2023 om 10:31
Koreveen schreef op 07-01-2023 om 08:37:
Joepie! Lief gaat vanavond pannenkoeken bakken.
Hier ook!
Dolfje
07-01-2023 om 11:32
Dolfje schreef op 07-01-2023 om 09:02:
https://stylishcravings.com/low-carb-easy-make-egg-roll-bowl/
Zoiets maar ik heb rode en spitskool die ik zelf moet snijden en taugé erdoor denk ik.
Waarschijnlijk schuif ik dit door naar morgenavond.
MissBobby
07-01-2023 om 12:09
ik ben helemaal alleen thuis en ik maak prei-kerriesoep van zo’n verspakket van AH. Ben benieuwd of het wat is.
Dolfje
07-01-2023 om 13:15
Ik heb nog andijvie en bloemkool dus ik maak daar een soepje van en ik heb nog geitenkaas in spek wat op moet en haal of maak nog een koolhydraatarm hapje voor erbij. Moet nog even verzinnen wat.
Dolfje
07-01-2023 om 13:27
https://makkelijkafvallen.nl/recepten/keto-brood-flatbread-met-kokosmeel/ ik ga dit eens proberen te maken straks, dat heb ik allemaal in huis.
RoosOpJeHoed
07-01-2023 om 13:29
Nasi met heel veel groente, gebakken ei en ongezouten pinda's. Plus pindasaus op verzoek van de kleuter.
Vandeweek zat mijn moeder vol trots te orakelen dat zoon bij haar alle rijst en broccoli had gegeten. Wat bleek, ze had er pindasaus overheen gekwakt. Ja, zo kan ik het ook. Man vond pindasaus best een goed idee, dus vooruit, omdat het weekend is...
En een homemade toetje van onze groenteboer/traiteur: twee kleuren chocomousse met koekkruimels. Het is voor mij ook weekend 
Teigera
07-01-2023 om 16:49
De hele dag op stap geweest met de frutjes, naar het Rijksmuseum
. Nu flink moe, maar we hebben veel gezien en het leuk gehad. Lief gaat zo koken, ravioli uit de oven met paprika, tomaat, spinazie en mozzarella erbovenop. Toe heb ik lekker makkelijk abrikozenyoghurt gekocht gisteren, ik doe niet moeilijk na een dagje museum.
AggressiveReindeer87
07-01-2023 om 17:33
Gisteren had vriend gekookt nadat ik een k*tdag gehad had (zo lief, deed ie spontaan), geen puf meer om te posten. Vandaag eet ik alleen, had nog eten over van de chinees want das toch altijd te veel.Dat vries ik altijd in en dat bak ik dan later op met een zak wok groenten erdoor heen, en dat heb ik dus net gedaan 
ToetieToover
07-01-2023 om 17:35
Vandaag wilde ik de restjes van dochter opmaken, die is een weekend weg en ik kan het niet aanzien dat ze eten achterlaat dat staat te vergaan. Voorgesneden aardbeien verwerkte ik in een balsamico-knoflookdressing en dat aten we in een groene salade met feta. Erbij socca.
Ook had ze nog shoarmareepjes met datum morgen, die heb ik dan maar gebakken en verwerkt in een ovenschotel. Gebakken ui, restje sperziebonen, shoarmareepjes. Bovenop aardappelpuree en daar bovenop kaassaus. Die staat nu nog in de oven. Hopelijk smaakt het een beetje ![]()
TanSwallow86
07-01-2023 om 17:37
HarleyQuin schreef op 07-01-2023 om 10:36:
Zalmfilet en courgette
Heb met smaak gegeten sinds lange tijd. Alleen bij de laatste hap ging mijn keel op slot. Had het al wel doorgeslikt maar daarna op slot met veel pijn(heb ik wel vaker, vooral rond deze tijd. Door trauma )