Eten
Jynta1981
02-01-2023 om 08:49
Laatste dag in ons huisje, morgen weer lekker naar huis. Voor ontbijt straks bakt vriend pannenkoeken. Vanavond eten we sla, gebakken aardappelen en iets van vlees of vega.
Voor morgen thuis heeft de jongste spaghetti gekozen, dus dat is makkelijk wat heb nog voorraad saus in de vriezer. Erbij wederom een bak sla, dus zorg vandaag dat ik genoeg koop voor 2 bakken sla.
Herfstappeltaart
02-01-2023 om 08:51
Vandaag eten wij bietjes met walnoten en een aardappelgratinrondje (wat nog over is in de vriezer) van de kerstinkopen. Het wordt de komende weken restjes opmaken denk ik.
Mama-Inge
02-01-2023 om 08:59
kip uit de oven, iets aardappeltjes en sla
Vind ik wel een lekkere verjaardagsmaaltijd
JtM
02-01-2023 om 09:09
Ik heb net kippenbouten opgezet voor verse kippensoep voor de lunch. Daar eten we wat carpaccio wraps bij.
Voor vanavond staan er gehaktballen, sperziebonen in spek gerold en aardappels op het menu. Ik denk dat ik de aardappels achterwege laat.
Gefeliciteerd Mama-inge!
Broodjebrie
02-01-2023 om 09:10
Ik ga vanavond de pasta tonijn klaarmaken (die ik eigenlijk gisteren wilde eten). Met courgette, zoete paprika, ui, pijnboompitjes, pesto en creme fraiche.
afrodite05
02-01-2023 om 09:15
Begrijp ik het goed dat je jarig bent, Mama-Inge? In dat geval: gefeliciteerd! Prima verjaardagsmaaltje inderdaad. Ik heb net de bonusfolder zitten uitpluizen en een weekmenu opgesteld, maar ik schuif er denk ik ook ergens kip uit de oven met frietjes tussen nu ik dit lees. Geen jarigen hier, gewoon keihard geïnfluenced 
Voor vanavond heb ik de broccolitaart met ham die ik laatst maakte uit de diepvries getrokken. Gisteren een nogal vermoeiende dag gehad en vanochtend vroeg op om bloed te laten prikken, dus mijn plan is om het mezelf vandaag in alle opzichten heel makkelijk te maken. Ik denk wel dat ik er een salade bij maak met een simpele yoghurtdressing om het geheel wat frisser te maken.
ToetieToover
02-01-2023 om 11:00
Gefeliciteerd met je verjaardag, Mama-Inge!
Vandaag ook hier een kippig dagje:
Kikkererwtensalade met kipfilet, paprika, walnoten, granaatappelpitjes, ui, dot hummus, spinazie.
en vanavond:
Kipstoofpotje, met: rode wijn, restje staartbouillon, zilverui, koolrabi, winterpeen, knolselderij, prei, champignons, peterselie. Met zilvervliesrijst en komkommersalade.
MissBobby
02-01-2023 om 11:41
vanmiddag klussen in huis. Heb stoofperen en aardappelgratin uit de vriezer gehaald (over van kerst). Varkenshaas en boontjes erbij. Lekker makkelijk
FaithfulDuck87
02-01-2023 om 12:23
ik eet vanavond gebakken aardappeltjes met sperciebonen. En er ligt nog een half bakje spekjes, dus die bak ik door de aardappeltjes.
Elmie
02-01-2023 om 12:56
Gefeliciteerd mama Inge 🥳
Ik eet vanavond bietjes met aardappelen en een zigeunerschnitzel.
Ik wil ook weer wat meer op mijn eten gaan letten want zit alweer een tijdje boven het gewicht dat ik wil hebben. En dan helpen die feestdagen niet mee 😉
yette
02-01-2023 om 13:37
Gefeliciteerd, Inge!
Ik ben vandaag druk met een luxe lunch voor morgen - 20 eters op lokatie, warm & koud.
Dus ik dacht dat ik voor vanavond maar chinees haal. Of zo.
MijnNaamIsHaas73
02-01-2023 om 14:43
Gefeliciteerd mama-inge 🎉
Wij eten wortelenstamp met een slavink.