Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier na teveel werken en een heel kort nachtje en nog meer werken de Airfryer functie van de nieuwe multicooker maar ns uitgeprobeerd: broodje kroket en frietjes Lekker! 
Morgen nog 1 dagje beulen en dan een week vrij

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-12-2022 om 21:01

Moosey schreef op 21-12-2022 om 20:59:

Hier na teveel werken en een heel kort nachtje en nog meer werken de Airfryer functie van de nieuwe multicooker maar ns uitgeprobeerd: broodje kroket en frietjes Lekker!
Morgen nog 1 dagje beulen en dan een week vrij

ja ik ook nog 1 dag werken

Ik moet nog 2 dagen werken waarvan vrijdag de hele dag omdat ik die vergeten was vrij te vragen en te blokken. Man is wel vrij, die mag dus mooi voor het eten zorgen.

yette

yette

22-12-2022 om 07:13 Topicstarter

Vandaag vriezervondsten: zuurkool, boerenkool en merguez. 

Jamie Olivers rijstsalade met zwarte bonen en koriander en om man een plezier te doen een kaiserbroodje hamburger erbij. 

Zelfde salade als gisteren ( veldsla, tomaat, avocado, edamame, feta, komkommer) met een groenteschijf uit de airfryer.

Hier ook laatste dag werken 🥳 En op donderdagmiddag ben ik vrij, ik wil echt proberen om 13u af te sluiten. 
Vanavond gaat de risotto in de herkansing. Met courgette, erwtjes en kip.

Jeetje Phoebe, wat een heftig verhaal. 

Ik moet nog twee dagen werken. Vandaag vroeg klaar, want kerstdiner op de school van de frutjes. Lief en ik eten vanavond wat bakjes uit de vriezer, dat ruimt weer lekker op. Geloof dat er een bakje conchiglie is en bobotie. Pompoensoep is er ook, indien nodig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-12-2022 om 09:14

Was het ook Teigetje, en we zijn allemaal erg blij dat ze er niks ernstigs aan overgehouden heeft. En iedereen was ook blij dat ik gelijk kwam en gisternacht bij haar bleef 😊

Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, heb niet meer zoveel. (Missie diepvries leeg is gelukt

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-12-2022 om 12:12

Phoebe1982 schreef op 22-12-2022 om 09:14:

Was het ook Teigetje, en we zijn allemaal erg blij dat ze er niks ernstigs aan overgehouden heeft. En iedereen was ook blij dat ik gelijk kwam en gisternacht bij haar bleef 😊

Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, heb niet meer zoveel. (Missie diepvries leeg is gelukt

Boodschappen gedaan en ben eruit. Het wordt een geitenkaassalade (niet zelf gemaakt  ik doe nog ff rustig aan sinds dinsdag want het hakt er best in, zoiets onverwachts...) en chickenwings en ik heb nog een paar van die aardappeltorentjes, die doe ik erbij.

ik duik even de vriezer in voor restjes.  Oudste eet nog steeds niet echt (kan helaas niet naar zijn kerstdiner van school) en zelf heb ik nog een borrel van werk. Man komt mij dan aflossen met thuiswerken om er voor de kinderen te zijn maar heeft een deadline dus ook geen tijd om te koken. 

Goulash met rijst.

Boerenkoolstamppot met spekjes

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-12-2022 om 14:14

RoosOpJeHoed schreef op 22-12-2022 om 13:23:

Boerenkoolstamppot met spekjes

Ik kom eraan!

TanSwallow86

TanSwallow86

22-12-2022 om 15:27

Nasi en babi pangang 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.