Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

gebakken aardappeltjes met kip en sla

De lasagne met pompoen was lekker. Ik moest even wennen aan de toch wel zoete smaak van de pompoen maar het is schoon op ( dacht eigenlijk nog saus over te houden voor door de courgetti van de week maar dat was niet zo.

Dolf, Ik vind dat altijd heel knap als je koolhydraat arm kan eten. Bij mij is het toch het hoofdbestanddeel ofzo. Ik bedenk of ik trek heb in pasta/ rijst/ aardappel etc en bedenk de rest daarom heen. Ook brood of crackers zijn favoriet.
Je bent wel al lekker wat kilo's kwijt, dat motiveert wel kan ik me voorstellen!

Zeker. Het gaat niet super hard nu want ik wil ook wel gewoon af en toe kunnen genieten van de gezellige dingen, zo hebben we nu ook een biertje staan  maar vergeleken met voorheen eten we en minder en gezonder. Ik mis wel echt chips. Nu blokjes kaas wat ook lekker is maar toch het is geen chips.

haha ik drink sinds een tijd juist geen alcohol meer. Nou was ik niet te zwaar, maar ben nu toch 4 kilo lichter! Daarintegen neem ik dus wel vaker wat lekkers bij de thee, dat gun ik mezelf dan weer. En af en toe een alcohol vrij biertje als ik toch eens trek heb in een borrel 

TanSwallow86

TanSwallow86

07-10-2022 om 21:19

Eten is niet doorgegaan. Al een paar dagen niet. Steeds migraine wat maar niet minder word

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-10-2022 om 21:54

HarleyQuin schreef op 07-10-2022 om 21:19:

Eten is niet doorgegaan. Al een paar dagen niet. Steeds migraine wat maar niet minder word

maar ik lees heel vaak dat je niet eet, of echt heel weinig. Dat is niet goed hoor, zeker niet met je bloedspiegel. 

vandaag:
Restje stoofvlees van gisteren met aardappelpuree en witlofsalade met walnoot, druif, knolselderij en yoghurtdressing.

en
Surinaamse saoto soep: kip, ui, taugé, prei, specerijenmix, gekookt ei en van die chipsstaafjes, die aardappeldingen, mini frites heten ze en gegrituurde mie. Beetje ketjap met peper ernaast. 
Met arepa’s gevuld met kaas want ik moet wel aan mijn verslaving werken en zacht gesmolten kaas in een knapperig versgebakken maisbroodje is manier die goed vol te houden is. 

Geroosterde pastinaak, met zalm, zelfgemaakte appelmoes van lokale appels, lokale stoofperen en een salade erbij. Dus dat wordt redelijk wat schillen vandaag. 

Ik ga bij Toetie eten 

Wij eten vanavond vega hamburgers op van die hamburgerbroodjes, met Cheddarkaas, augurk, saus naar keuze, we hebben nog olijfjes, tomaten, komkommer, avocado, en uit de oven tover ik wat patatas bravas. Olé! Toe een karameltoetje. 

tagliatelle met pastasaus (met veel groente erdoor)

Ik maak koolrolletjes met kipgehakt met gember etc. Tijdje geleden ook gemaakt en was lekker. Soort dim sums maar dan koolhydraatarm. Kan alleen het precieze recept even niet vinden. Dacht dat ik het op mijn telefoon had opgeslagen. 

https://headbangerskitchen.com/recipe/keto-potstickers/
Gevonden! Ik maak er alleen geen pindasaus bij want morgen eten we gehaktballetjes met een gado gado-achtig gerecht.

Wij gaan naar een tapasrestaurant. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.