Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Stamppot broccoli met een kaas schnitzel. Geïnspireerd door keukenliefde.

Ninoea schreef op 03-10-2022 om 17:23:

Stamppot broccoli met een kaas schnitzel. Geïnspireerd door keukenliefde.

O grappig. Dat heb ik ook net ontdekt 😀

Afrodite, ik duim voor jullie! 

Vanavond eet ik brood. (uiteraard, volkoren en ik denk met rosbief want dat is er nog en moet vandaag op) 

Ik ben mee-misselijk met afrodite en heb mee-hoofdpijn met dolfje. Heb besloten wel te gaan sporten, mogelijk gaat het daarvan juist weg. (en dat hoop ik dus ook maar) Dolfje hopelijk trekt de hoofdpijn bij jou ook gauw weg en afrodite dus gewoon rustig aan en lief zijn voor jezelf!

anijsblokje schreef op 03-10-2022 om 17:50:

Ik ben mee-misselijk met afrodite en heb mee-hoofdpijn met dolfje. Heb besloten wel te gaan sporten, mogelijk gaat het daarvan juist weg. (en dat hoop ik dus ook maar) Dolfje hopelijk trekt de hoofdpijn bij jou ook gauw weg en afrodite dus gewoon rustig aan en lief zijn voor jezelf!

Het is helaas nog niet gezakt. Gaan zo nog even wandelen en dan ga ik douchen en denk ik in bed liggen. 

De bloemkool andijviestamppot was lekker, miste de aardappelen niet eens maar goed had er een paar uitgebakken lapjes ontbijtspek door en geraspte kaas 

Hier een heel simpel AVGtje, een gemarineerd filetlapje, spinazie a la crème en aardappeltjes uit de airfryer. 

Vandaag ovenfriet. Heb geen zin in iets anders

Wobbelkont schreef op 03-10-2022 om 19:15:

Vandaag ovenfriet. Heb geen zin in iets anders

En twee ovenfrikandellen.

De hoofdpijn heeft ook bij mij zijn slag geslagen vandaag. Zal morgen nog wel zo zijn, want zo gaat het altijd, na 15 uur is het niet meer te doen. Vandaag ben ik niet verder gekomen dan de lunch daardoor. Dat was:

salade van radicchio, gerookte amandelen, olijven, tomaten, linzen, rozijnen, uitje en vinaigrette. 
Daarna nog een dubbele espresso geprobeerd met de laatste mokkapalat maar dat hielp allemaal niks, het werd bankhangen met paracetamol en toen dat eenmaal aansloeg, werd het bankslapen. Zonde van het mooie weer!

pannenkoeken 

Hallo allemaal, ik heb het hieŕ nu eindelijk helemaal ontdekt qua forum. Ik hoop dat ik met jullie weer mee mag schrijven.
Later wat uitgebreider maar wij eten vanavond boerenkool met worst. Daar heb ik zo'n trek in, is weer de eerste dit jaar.
Gister aten we simpel, maar smakelijk een agv'tje: aardappels, snijbonen en een gehaltbal. Met appelmoes

Gezellig weer Jynta!

Wij eten vanavond een agv-tje omdat de frutjes dat altijd erg lekker vinden: bloemkool, gebakken minikriel en vegetarische krokante "kip"-schnitzel. 

Net een gevulde speculaas gebakken dus die eten we vanmiddag bij de thee.
Vanavond maak ik een stamppot met prei, tuinerwtjes en blauwe kaas.

Oeh, klinkt allemaal weer goed! Het is de bedoeling dat ik vanavond een vrij simpele, neutrale risotto ga maken met courgette en kip. Ik hoop dat dat lukt, misselijkheid wordt steeds erger. Straks bij de huisarts vragen of hij nog adviezen heeft. 

Voor iedereen die hoofdpijn heeft, misselijk is, zich ziek voelt: beterschap en hopelijk is het gauw over (behalve voor jou Afrodite, ik wens je absoluut geen misselijkheid natuurlijk, maar als dit het begin is van een zwangerschap zou dat een mooi teken zijn!)

Hier ook hoofdpijn, maar dat is omdat ik net uit een klas opgefokte kleuters kom. Zoon mocht trakteren.

Vanavond witlof met ham en ei, plus gebakken krieltjes.

Elmie schreef op 04-10-2022 om 10:32:

Net een gevulde speculaas gebakken dus die eten we vanmiddag bij de thee.
Vanavond maak ik een stamppot met prei, tuinerwtjes en blauwe kaas.

Hoe laat zijn wij welkom?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.