Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Vanavond heb ik een BBQ met het personeel van de kantine van de voetbalvereniging . Het is van de fooienpot en het bestuur heeft geld bijgelegd dus vanaf 4 uur gaan we borrelen en we hoeven geen geld bij te leggen. 

Wij eten vanavond pindakip uit de slowcooker. Lekker makkelijk, want lief is een weekendje weg en frut I heeft om 17h zwemles. Morgenochtend om 09h is frut II aan de beurt  . Great fun, twee keer achter elkaar dat zwembad in. Tijdens de zwemles van vandaag kan de kip dus lekker doorsudderen, als we thuiskomen kook ik snel rijst en ik maak er sperziebonen bij. 

Overigens werd ik qua pindakip niet geinfluenced door de pindasoep hier, het stond al op de planning, maar ik krijg wel zin in pindasoep door jullie! Heel lekker. 

@Teig, mijn zoon begint volgende week aan zwemles. Zag er al tegenop, maar jouw bericht maakt het niet veel beter, haha! Succes!

Vanavond pita met kip, paprika, ijsbergsla en zelfgemaakte knoflooksaus.

@RoosopjeHoed: ik kan het niet mooier maken... Zwemles is superbelangrijk, maar frut I gaat nu voor haar C dus ik ben al een tijdje bezig. Frut II begint nu met de eerste les. Zal blij zijn als het allemaal gedaan is.

watertoren schreef op 26-08-2022 om 08:35:

Vanavond heb ik een BBQ met het personeel van de kantine van de voetbalvereniging . Het is van de fooienpot en het bestuur heeft geld bijgelegd dus vanaf 4 uur gaan we borrelen en we hoeven geen geld bij te leggen.

Gezellig, veel plezier!

In een grijs verleden als tiener ook wel eens meegeholpen in de kantine met een vriendin die daar werkte maar kwam er toen al heel snel achter dat ik liever voor de bar sta dan erachter 

Dolfje schreef op 26-08-2022 om 12:05:

[..]

Gezellig, veel plezier!

In een grijs verleden als tiener ook wel eens meegeholpen in de kantine met een vriendin die daar werkte maar kwam er toen al heel snel achter dat ik liever voor de bar sta dan erachter

Ik werk niet vaak in het weekend maar dan kom ik er wel om dan voor de bar te staan. Als het dan heel druk is bv tijdens de rust van een wedstrijd dan spring ik wel even bij.

yette

yette

26-08-2022 om 15:57 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 26-08-2022 om 08:30:

Als het goed is, dan ga ik vanavond uit eten

Dit. Bij onze favoriete Italiaan. Ik ga sowieso voor de vitello tonnato, daarna zie ik het wel. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-08-2022 om 16:10

yette schreef op 26-08-2022 om 15:57:

[..]

Dit. Bij onze favoriete Italiaan. Ik ga sowieso voor de vitello tonnato, daarna zie ik het wel.

wij gaan aan de tapas. 

Ik heb geen idee wat we gaan eten. We gaan vanavond naar een dorpsfeest met lokale producten, lange tafels en veel mensen die we gaan leren kennen. Onze vriendin gaat ons daar introduceren, dus spannend. Het is gelukkig stralend weer.

Veel plezier aan alle uit-eters!

vandaag: 

pindasoep natuurlijk! Met gevulde eitjes ernaast want daar had ik enorm veel zin in.
En

Nasi (gele rijst, prei, spek, ui, ei), augurken, sperziebonen en makreel in ketjapsaus.

yette

yette

26-08-2022 om 17:48 Topicstarter

Wat leuk Dewi-Sri! Veel plezier 

TanSwallow86

TanSwallow86

26-08-2022 om 18:27

Smakelijk eten iedereen

yette

yette

26-08-2022 om 18:30 Topicstarter

HarleyQuin schreef op 26-08-2022 om 18:27:

Smakelijk eten iedereen

Jij ook! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-08-2022 om 21:39

Friezinnetje schreef op 26-08-2022 om 16:10:

[..]

wij gaan aan de tapas.

heerlijk gegeten, dat vind ik altijd het leukste van tapas. Verschillende lekkere dingetjes eten, tussendoor even pauze en dan hup weer wat lekkers op je bord(je). Afgesloten met bolletje limoenijs en bolletje yoghurt-bosvruchtenijs. Nu lekker languit op de bank. 

Lekker die pinda soep.  Dank Friezinnetje

Ik was niet geinfluenced want ik lees nu pas bij.  Wij hadden geen zin om te koken en hebben saté met pindasaus afgehaald. Heb er excuus-rauwkost bij gemaakt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.