Eten
afrodite05
06-08-2022 om 20:39
afrodite05 schreef op 06-08-2022 om 11:57:
Ik las hier laatst over Chinees afhalen en dat zit nog steeds in mijn hoofd. Gisteravond laat aan man gevraagd, want je moet er wel beide zin in hebben, dus waarschijnlijk gaan we wat afhalen vanavond. Dan hoef ik morgen niet extra boodschappen te doen, maar kan ik maandag (als de nieuwe aanbiedingen er zijn) alles in een keer doen.
Het werd nasi met kip kerrie, babi pangang en "vlees met champignons". Ik hoopte dat dat rundvlees zou zijn, maar het leek verdacht veel op tjap tjoy, wat we juist niet wilden hebben. Nouja, het smaakte allemaal prima. We hadden er zelf nog wat erwtjes bij gemaakt voor de groentjes.
JtM
06-08-2022 om 21:29
We waren op een verjaardag en zijn daarna onverwachts bij vrienden uitgenodigd om te komen BBQen. Met 5 stellen en een aantal kinderen, samen met de vriendin waar het was naar de winkel gereden en nog allemaal lekkere dingen gehaald. Heerlijk!
watertoren
06-08-2022 om 22:08
Ik ben uit eten geweest. Vooraf een salade met gerookte kipfilet walnoten en spekjes. Daarna entrecote met gorgonzolasaus en een paar Irish koffie na.
FaithfulDuck87
07-08-2022 om 01:12
Friezinnetje schreef op 06-08-2022 om 09:55:
Had gisteren een bak K&K mihoen voor 1 euro. Die moet op, dus dat ik vandaag
Plannen gewijzigd. Geborreld bij vriendin dus morgen op het menu
Teigera
07-08-2022 om 09:56
Gezellige dag gehad gisteren. M'n moeder had gereserveerd in een tapasrestaurant, we aten een mixed grill met verschillende groenten erbij. Was erg smakelijk, vlees en groenten waren goed klaargemaakt. We hadden geen ruimte meer voor een toetje, het was precies goed.
Voor vanavond nog geen idee, ga de frutjes vanmiddag naar opa en oma brengen voor een logeerpartijtje. Morgen weer beginnen met werken na de vakantie, dat is wel jammer.
Koreveen
07-08-2022 om 12:53
Gisteren zelfgemaakte quiche met zalm, courgette en tomaten.
Zometeen komen mijn schoonzus met haar 2 dochters en gaan we lekker zwemmen en kanoën op het water achter ons huis. Lief maakt daarna lekker pizza’s op de kamado. Iedereen kan zelf beleggen. Ik ga in ieder geval voor champignons, mozzarella en basilicum
Teigera
07-08-2022 om 15:49
Wij hebben net alvast het Indiase eten voor vanavond besteld. Lekker lui laten bezorgen
. Voor lief een mixed grill hot, en voor mij een paneer-gerecht. De vorige keer dat we daar bestelden beviel het goed, dus het zal nu ook wel hopelijk weer goed zijn.
Elmie
07-08-2022 om 16:01
Ik maak lekkere groentesoep met gehaktballetjes. Daarbij stokbrood met kruidenboter.
Vanmiddag lekker ergens geluncht en toen had ik een Italiaanse bol met warme beenham. Man een boerenomelet en zoon een pannenkoek.
yette
07-08-2022 om 16:02
Vandaag gaat de bbq boven weer aan.
We zijn alleen allemaal erg verdrietig. Het gaat de laatste dagen heel slecht met onze kat in het pension in Nederland. Ze zijn donderdag naar de dierenarts geweest, het blijkt nierfalen te zijn. Oplappen lukt niet. Vanavond ga ik De Dochter -die op dit moment vanuit een ander land naar Nederland vliegt en naar ons huis zou gaan- vragen of ze de kat op kan halen uit het pension en haar kan laten inslapen
Merde dus.
Elmie
07-08-2022 om 16:22
yette schreef op 07-08-2022 om 16:02:
Vandaag gaat de bbq boven weer aan.
We zijn alleen allemaal erg verdrietig. Het gaat de laatste dagen heel slecht met onze kat in het pension in Nederland. Ze zijn donderdag naar de dierenarts geweest, het blijkt nierfalen te zijn. Oplappen lukt niet. Vanavond ga ik De Dochter -die op dit moment vanuit een ander land naar Nederland vliegt en naar ons huis zou gaan- vragen of ze de kat op kan halen uit het pension en haar kan laten inslapen![]()
Merde dus.
Ahh wat verdrietig 😓 Sterkte!
Dewi-Sri
07-08-2022 om 16:24
Hè wat naar, heel veel sterkte Yette. Zo erg dat je dan niet zelf afscheid van je huisdier kan nemen 
Dolfje
07-08-2022 om 16:40
Sterkte Yette!
Ik heb de grootste kater ooit. Denk dat het vanwege het diëten extra hard is binnengekomen. Lig inmiddels weer op bed. Nu met een glaasje cola en droge toastjes. Hopelijk hou ik dat binnen. Zou tomatensoep maken maar ben er niet toe in staat dus een bakje soep uit de diepvries gehaald.
anijsblokje
07-08-2022 om 16:45
Och yette wat vreselijk voor jullie...en ook moeilijk voor je dochter denk ik, de taak die haar te wachten staat. Hopelijk hebben jullie een fijne dierenarts, dat scheelt in ieder geval iets.
Ik was van plan volkoren mie met in oa ketjap en sambal gemarineerde tofu te eten, met sperziebonen erbij. Maar ik heb daar eigenlijk geloof ik geen zin in, alleen ook geen inspiratie voor waar ik dan wel zin in heb. Dus nog even dubben hier.