Eten
ToetieToover
05-08-2022 om 22:26
vandaag linzenpasta met knoflook, pancetta, parmezaanse kaas, eidooier, zwarte peper, zout en verschillende slablaadjes geknipt uit de moestuin met olijfolie/balsamcio en lamskoteletjes
en
linzensoep met ui, prei, wortel, restje bloemkool en fuet met zadencrackers en hartige kwark
Teigera
06-08-2022 om 07:52
Vandaag ga ik een dagje met m'n moeder op stap. We hebben een lange treinreis voor de boeg, gaan naar een tentoonstelling elders in het land. Lunch trakteer ik, diner trakteert zij (we wisselen altijd af). Geen idee waar ze me mee naartoe neemt nog.
Elmie
06-08-2022 om 09:22
Teigera schreef op 06-08-2022 om 07:52:
Vandaag ga ik een dagje met m'n moeder op stap. We hebben een lange treinreis voor de boeg, gaan naar een tentoonstelling elders in het land. Lunch trakteer ik, diner trakteert zij (we wisselen altijd af). Geen idee waar ze me mee naartoe neemt nog.
Gezellig en leuk om je te laten verrassen!
Wij eten in principe wortels met gekookte aardappelen en een stukje zalm maar op vakantie kan het zo anders lopen 😉
FaithfulDuck87
06-08-2022 om 09:55
Had gisteren een bak K&K mihoen voor 1 euro. Die moet op, dus dat ik vandaag
Dolfje
06-08-2022 om 11:47
Ik maak Aziatische koolrolletjes met kipgehakt erin. Erbij denk ik wortel-tauge salade. Zag een filmpje van die koolrolletjes op Tiktok.
afrodite05
06-08-2022 om 11:57
Ik las hier laatst over Chinees afhalen en dat zit nog steeds in mijn hoofd. Gisteravond laat aan man gevraagd, want je moet er wel beide zin in hebben, dus waarschijnlijk gaan we wat afhalen vanavond. Dan hoef ik morgen niet extra boodschappen te doen, maar kan ik maandag (als de nieuwe aanbiedingen er zijn) alles in een keer doen.
anijsblokje
06-08-2022 om 12:39
Ik heb vreemd genoeg ontzettende zin in rijstsalade. Ik denk met sla, tomaat, paprika, feta, basilicum, citroensap en olijfolie of zoiets. Even kijken wat er in mijn mandje belandt als ik op stap ga naar de winkel.
En ik heb nog pimentos de padron, dus dat wordt sowieso het 'voorgerecht'.
yette
06-08-2022 om 12:45
Borrelplank met kaasjes, olijven en droge worstjes van de markt, gevolgd door gnocchi met véél ratatouille - daar kunnen dan mooi de minder fraaie tomaten in 
afrodite05
06-08-2022 om 12:47
yette schreef op 06-08-2022 om 12:45:
Borrelplank met kaasjes, olijven en droge worstjes van de markt, gevolgd door gnocchi met véél ratatouille - daar kunnen dan mooi de minder fraaie tomaten in
Haha Yette, ik moet telkens zo lachen om jou met je tomaten
Dolfje
06-08-2022 om 12:56
Man en ik hebben net een tomaten test gedaan, ik had cherry tomaten van de ah maar die waren veel minder lekker dan de cherry trostomaten en nog wat andere tomaten van de lidl
die van de ah gaan morgen dus in de soep.
Dewi-Sri
06-08-2022 om 14:54
Ik heb van onze copieuze lunch van gisteren nog allerlei dingen over zoals grote stukken paté, lekkere kaasjes, olijven en verschillende soorten brood. Er is ook nog zelfgemaakte soep.
Ik denk dat ik er maar een salade bij maak met paprika, olijven, tomaten en een eitje.
Echtgenoot noemde het al plagend een salade niksoise.
Morgen iets aziatisch met rauwe zalm en noedels.
MijnNaamIsHaas73
06-08-2022 om 19:38
Vandaag thuis gekomen van vakantie en na een lange dag reizen en opruimen hebben we frietjes gehaald.
Gisteren logeerden we in een hotel voor de tussenstop. Daar in de buurt op een terras caesar salade gegeten met flamkuchen. Was ok, maar niet echt top.