Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Hier word heteen kalfskarbonade, met tzatziki, en ratatouille

Fijne vakantie MijnnaamisHaas!

Wij gaan morgen op vakantie. Vandaag nog even lekker in huis rommelen en spulletjes inpakken. Vanavond worden het rijstnoedels met tempeh, paprika, zakje roerbakgroenten en komkommer, pindadressing erbij.

JtM

JtM

17-07-2022 om 08:40

Fijne vakantie voor ieder de weg is/gaat. Wij (=vriend) steken straks de BBQ aan. Lekker!

Fijne vakantie allemaal! 

Wij eten vanavond wraps met kip, maïs, tomaat en sla, op verzoek van man. Twee dagen restjes opmaken voordat wij ook op vakantie gaan.

Fijne vakantie allemaal! Het zal stil worden hier of gaan jullie gewoon door met posten 😁 Wij gaan pas over 2,5 week 🌞

Vanavond eten we makkelijk. Andijvie, aardappelen en een zigeunerschnitzel met komkommersalade erbij.
We gaan zo eerst lekker een route fietsen. Lekker van het weer genieten! Fijne zondag 🌼

Fijne vakantie voor iedereen die binnenkort vertrekt!

Wij eten weer pokébowl. Dit keer met een zakje voorgestoomde rijst, ben heel benieuwd of dat wat is. Verder gerookte zalm, komkommer, radijs, wortel, edamame en sojasaus. 

De komende dagen eten wij niets waar ik een pan of oven voor aan hoef te zetten. Onze keuken ligt op het zuiden en zal er flink warm worden. Heb veel fruit en rauwkost in huis gehaald. Lekker dikbelegde broodjes/wraps eten. Hoe doen jullie dat met de hitte?

JtM

JtM

17-07-2022 om 12:51

Om heel eerlijk te zijn heb ik nog niet aan het eten van morgen gedacht. Dinsdag word de heetste dag voorspeld en dan eten we koude schotel. Rundvleessalade, Ijsbergsla, gekookt ei, komkommer, Zilveruitjes etc.

Vanavond macaroni 

Wij hebben de skotelbraai met dit warme weer buiten in de schaduw staan.
Redelijk normaal eten, maar geen warmte in huis

gebakken nieuwe aardappelen. Bloemkoolsteaks.
En ovenschaal gevuld met venkel, sjalotjes, knoflook, citroen, tijm, aubergine, kip. Met dressing van nou dat zie ik nog wel.
Na: fruit en/of yoghurt 

Wij gaan vandaag weer naar huis, eten onderweg iets of thuis broodjes of zo.
Gisteren at ik schnitzel pepersaus en man sate. Was prima maar het duurde lang.

Elmie schreef op 17-07-2022 om 10:15:

Fijne vakantie allemaal! Het zal stil worden hier of gaan jullie gewoon door met posten 😁 Wij gaan pas over 2,5 week 🌞

Vanavond eten we makkelijk. Andijvie, aardappelen en een zigeunerschnitzel met komkommersalade erbij.
We gaan zo eerst lekker een route fietsen. Lekker van het weer genieten! Fijne zondag 🌼

Mijn plan was om gewoon door te gaan met schrijven. Wellicht raden jullie onze bestemming op basis van het eten dat ik post. 

afrodite05 schreef op 17-07-2022 om 13:37:

[..]

Mijn plan was om gewoon door te gaan met schrijven. Wellicht raden jullie onze bestemming op basis van het eten dat ik post.

Leuk, ben benieuwd 

afrodite05 schreef op 17-07-2022 om 13:37:

[..]

Datis leuk afrodite,  ik ben benieuwd. Fijne vakantie voor wie gaat. Ik schrijf ook gewoon door. Vanavond wordt het iets van het camping restaurant.  Weet nog niet of we een pizza afhalen of dat we daar gaan eten. 

Ik blijf lekker in ons warme kikkerlandje . Voor morgen heb ik alvast een pastasalade gemaakt, dat was vandaag ook de lunch. Met bleekselderij, paprika, rauwe ui, dressing die deels van de olijfolie kwam uit het blikje tonijn. Mosterdsoep erbij met spekjes.

De gerookte zalm moet op, dat lukt wel vanavond samen met een bakplaat vol knolgroenten en grove broodcroutons, daarbij hartige kwark met zout, knoflook, komkommer, ui, paprika, geroosterde pompoenpitten.

TanSwallow86

TanSwallow86

17-07-2022 om 15:01

Geen flauw idee nog 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.