Eten
Moosey
29-06-2022 om 00:06
MijnNaamIsHaas73 schreef op 28-06-2022 om 19:14:
Ik hoop dat je een goed afscheid hebt gehad HQ 🍀
Fijn dat jij een avondje afleiding had Moosey. Onvoorstelbaar waar jullie in terecht zijn gekomen![]()
Er werd weer voor ons gekookt, macaroni deze keer. Zoals Dolfje op dinsdag ei eet ik bijna elke dinsdag macaroni of lasagne.
Thanks Haas. Ja, hoe onvoorstelbaar het is begint nu pas een beetje te landen geloof ik.
Gister was heerlijk, zo verschrikkelijk gelachen en lekker kunnen spuien zonder dat ik op m’n woorden hoefde te letten, het is toch ook wel héél belangrijk om soms mensen te zien die net wat meer afstand tot de hele situatie hebben dan familie en wederzijdse vrienden.
Ik nam geen risico en bestelde een burger. Die was lekker maar ook enorm, en ik eet weinig vlees normaal. M’n lijf was het er achteraf niet helemaal mee eens.
yette
29-06-2022 om 06:31
Maaltijdsalade met notenrijst, mango, komkommer, zelfgerookte paprika's, bosui, schapenfeta, wat extra pompoenpitten en walnoten (die laatste mogen ze aan tafel zelf kraken en toevoegen, want niet iedereen is er even gek op).
Kaasplank je erbij, want er moet het een en ander op.
afrodite05
29-06-2022 om 06:50
Burrito's gevuld met een mengsel van gehakt, tomatenrijst, paprika en bonen, nog even kijken wat er in de kast staat qua bonen. Oh en natuurlijk geraspte kaas...!
Tuinfluiter
29-06-2022 om 07:47
Ik maak vandaag pittige sperziebonen met tomaten erbij rijst en sambal goreng eieren.
Koreveen
29-06-2022 om 08:34
voor iedereen die er 1 nodig heeft
Gisteren pastasaus met veel groenten, champignons en mozzarella met volkoren spaghetti gegeten. Had gisteren een klus waarbij ik veel gelopen heb en had mega honger. Gelukkig had lief het al klaar staan toen ik thuis kwam
Vandaag mijn Pt dag. Ga zo sporten en boodschappen doen want voor de traybake die ik vandaag wil maken had ik alles besteld bij de bezorgdienst maar de paneer zat er niet bij. Kijken of ze het in de winkel hebben en anders gaat er halloumi bij. Traybake met broccoli, erwtjes, wortel met spicy cashewnoten en chutney en hopelijk een soort kaas ![]()
Dolfje
29-06-2022 om 08:56
Hier moet ook het een en ander op dus het wordt in elk geval een salade met komkommer, tomaat en sla en dan nog verder even kijken wat erbij /door. Of feta erdoor of een stukje vlees erbij.
anijsblokje
29-06-2022 om 09:10
Het wordt hier chili sin carne vanavond! Met een mix van kidneybonen en zwarte bonen, extra veel tomaat, paprika en mais. Mogelijk guacamole erbij- en waarschijnlijk zilvervliesrijst.
Dolfje
29-06-2022 om 11:40
Ik heb een gekruid gebakken kipfiletje gekocht en dat door de salade gedaan en vond ook nog mozzarella in de koelkast die op moest dus dat zit er ook door.
MijnNaamIsHaas73
29-06-2022 om 13:08
Ik ga vanavond uit eten. Voor man en kinderen maak ik pastasalade met gerookte kip, paprika, tomaten, komkommer mozzarella, spekjes en pesto dressing.
Zojuist voor de lunch een salade gemaakt van romaine sla, restje ontbijt spek, restje champignons, gekookt ei en parmezaanse kaas. Met Caesar dressing
yette
29-06-2022 om 13:21
yette schreef op 29-06-2022 om 06:31:
Maaltijdsalade met notenrijst, mango, komkommer, zelfgerookte paprika's, bosui, schapenfeta, wat extra pompoenpitten en walnoten (die laatste mogen ze aan tafel zelf kraken en toevoegen, want niet iedereen is er even gek op).
Kaasplank je erbij, want er moet het een en ander op.
Ik heb me bedacht. Was bij de Turkse super
Ze kunnen kiezen uit lamsmerguez, kipmergeuz en/of linzenburgers van de bbq. Verder heb ik tzatziki gemaakt met van die hele dunne, lange komkommers. Er komt fruitsalade met meloen, frambozen, kruisbessen en munt. En ik heb een paar pides, grote groene olijven met kruiden en knoflook, snoeptomaatjes, kaasjes en kruidenboter. Toe s'mores voor de liefhebbers.
JtM
29-06-2022 om 17:04
Met dit warme weer vonden wij het een goed idee om andijviestamppot te eten 
Op woensdag is het vaak kliekjesdag ivm zwemles van zoon. Vandaag aten we dus andijviestamppot. Vriezer moest leeg ivm verjaardag.