Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik flans denk ik een salade in elkaar voor vanavond. Eens kijken wat ik in de koelkast vind rond etenstijd. 

Moosey, wat fijn dat je lekker uit eten gaat vanavond. In goed gezelschap maakt het niet zoveel uit wat er gegeten wordt, soms. Mooi dat er momenten zijn waarop je even kunt unwinden, want wat een heftige tijd waar jullie zomaar in beland zijn geraakt. Stap voor stap...sterkte voor jullie. En ook voor aphrodite en yette! En HQ, die ook af en toe opduikt.  

Sterkte voor ieder die dan nodig heeft 

Gefeliciteerd Wobbel 🥳

Ik maak vanavond prei gestookt in een maggiblokje, gekookte aardappelen en een varkenshaasspies. Daarnaast nog wat salade van gisteren.

Vandaag zoete aardappel paprika soep met zelf gebakken kloosterbrood.

Ik moet vanavond werken en zal een boterham mee nemen  of een ei  man eet ook ei maar dan gebakken met champignons en tomaat en  met rijstnoedels of brood dat zoekt hij maar uit.
Dan moet ik voor morgen nog wat verzinnen en donderdag, vrijdag en zaterdag eten we buiten de deur dus dat is lekker makkelijk. Donderdag en vrijdag logeren we bij vrienden en op zaterdag hebben we bij andere vrienden een feestje en krijgen daar eten. Voor zondag heb ik een pizza in de diepvries, denk dat ik dat total loss ben.

Ik ga vandaag een grote pan kip tajine maken met o.a. peen, aubergine, paprika, aardappel en kikkererwten. Een deel daarvan eten we vandaag, de rest gaat de diepvries in. 

Morgen krijg ik bezoek, dus daarvoor ga ik straks brownies bakken met geroosterde hazelnoten (want die moeten op). Het schijnt dat brownies een dag later op z'n lekkerst zijn, vandaar dat ik ze vandaag maak. Nieuw recept, dus ik ben benieuwd. 

Vanaf vandaag wil ik wat gezonder gaan eten/drinken , dus vandaag wordt het een citroenkipfilet, met gebakken zoete aardappel en een komkommersalade met huisgemaakte yoghurtdressing.

Gevulde aubergines met feta en gehakt

JtM

JtM

28-06-2022 om 11:52

Hier een simpel AGV'tje:
gebakken aardappels, sperziebonen en gemarineerde kipfilet.

Even snel wat eten en dan naar de groothandel voor wat spullen voor het verjaardagsfeestje van zoon zaterdag.

TanSwallow86

TanSwallow86

28-06-2022 om 15:40

Maaltijd salade of gebakken ei

Ik zit nog vol van de saucijzenbroodjes bij het uitvaart van mijn moeder. 
We hadden koffie of thee gedaan met saucijzenbroodjes ipv geijkte droge plakkie cake

Ted68 schreef op 28-06-2022 om 09:54:

Gevulde aubergines met feta en gehakt

Vorige week op Kreta gegeten en dat was zo lekker! Ga ik binnenkort ook eens maken.

beiefstuk frietjes vananond mmmm

Een salade met tomatenrijst en gebakken panga.

Ik hoop dat je een goed afscheid hebt gehad HQ 🍀

Fijn dat jij een avondje afleiding had Moosey. Onvoorstelbaar waar jullie in terecht zijn gekomen 

Er werd weer voor ons gekookt, macaroni deze keer. Zoals Dolfje op dinsdag ei eet ik bijna elke dinsdag macaroni of lasagne. 

Wij aten vanavond halloumi en bloemkool met tandoorikruiden, met gebakken minikrieltjes. Fusion, zullen we maar zeggen. Het was oke maar niet spectaculair.

julie eten ook allemaal lekkere dingen zeg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.