Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Vanavond maak ik simpele wraps met sla, het restje wortelsalade en in reepjes gesneden krokante kipburger. Wat chilisaus voor de smaak erbij. Lekker snel klaar en het fornuis hoeft niet aan.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-06-2022 om 08:28

vanavond ravioli met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes. Erbij een salade

yette

yette

17-06-2022 om 09:07 Topicstarter

Vanavond nasi. Ga het zometeen alvast maken, zodra de rijst is afgekoeld. Dan hoeft ik vanavond niet boven de wok te staan, gaat alleen de magnetron nog even aan. 

Gisteren aten we soep met tosti. En voor man en mij nog een loempia uit de airfryer erbij. 

Vanavond koude pastasalade. En dan zit de avondvierdaagse er gelukkig weer op. 

Zoon wil al dágen pizza eten, dus vanavond gooien we de oven maar aan. Scheelt zweten boven de pannen

Ik hoef vanavond niet te koken want wij eten vanavond in ons hotel (gaan een weekendje weg). Wat we eten, weten we dus nog niet maar zal vast lekker zijn 😋

Ik hoef vanavond ook niet te koken . Voor de frutjes schuif ik wat bakjes uit de vriezer in de magnetron, we hadden nog quiche en nog iets met ravioli met blauwekaas-spinaziesaus. Toe een lekker frisse panna cotta. Daarna komt de oppas en gaan lief en ik Vietnamees eten. 

JtM

JtM

17-06-2022 om 13:52

Ik kook ook niet vanavond hier gaat de BBQ aan.

Wij eten waarschijnlijk weer in het restaurant van onze accommodatie 
Als we dan toch Grieks eten dan hier want het is nog steeds het lekkerste hier. Maar misschien ga ik hier vanavond wel voor pasta een keer, dat zag ik gisteren voorbij komen en dat zag er ook goed uit. En er zit tenminste geen friet bij.

ik eet slawraps. Das gewoon modern voor: rauwkost etc in een slablad rollen. Daarbij sneetjes brood (besprenkelen met olie, roosteren in de oven en daarna eroverheen wrijven met een doorgesneden knoflookteen). 

Taboule salade, en een entrecote erbij. Heb net kruidenboter gemaakt voorbij het vlees

Vandaag wel de sperziebonen. Met volkoren basmatirijst en in oa ketjap en sambal gemarineerde tofu. Dus hier wordt gewoon gekookt! 

TanSwallow86

TanSwallow86

17-06-2022 om 19:26

Was de bedoeling dat ik witlof zou eten, maar geen zin in koken, dus maar een ijsje en een koud biertje gepakt

Rodebietenstampot met crème fraiche, appel en spekblokjes. 
Kabeljauwfilet met een mediterraanse korst.
Aardbeien met slagroom toe. 

Courgette met rode ui en tomaten uit de oven met orzo met pesto en rode mul filet en garnalen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.