Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik heb peentjes met peultjes uit eigen tuin gegeten, erbij kruiden rijst met panga.

Fijn dat je lief thuis is. Hopelijk lukt het allemaal met de hoogteverschillen en ook de combinatie van zorg en werk voor jou. Kan me voorstellen dat het fijn is om wat afleiding te vinden in je werk. Pas goed op jezelf 

HQ ik hoop dat de verpleegkundige je kan helpen 🍀

Er werd voor ons gekookt en het was een verrassing wat het was. Gekookte aardappelen met gestoofde hamlappen en bietjes en spinazie. Heerlijk gesmuld van een ouderwetse AVG

Risotto met een karbonade, en tomatensalade, en voor iedereen die het nodig heeft veel sterkte.

TanSwallow86

TanSwallow86

31-05-2022 om 20:03

Even een update voor wie het interesseert. Zo niet dan lees je er maar overheen 

Vandaag is hier de boel gierend uit de hand gelopen, spver is geweest en crisisdienst. Kan niet vertellen wat er is gebeurd, maar het ging goed mis.
Heb kalmerings tabletten gekregen. Straks word ik gebeld door crisisdienst met de vraag hoe het gaat en of een evt opname nodig is.

Hoi Harley, ik heb al in je andere topic gereageerd dat je goed voor je moet laten zorgen. Doe ik het hier nog een keer! 

Sterkte, HQ... en voor de anderen die het nodig hebben ook natuurlijk 

Ik heb uiteindelijk vandaag de "troostpasta" gemaakt die ik gisteren al omschreef. Als extraatje er wat rauwe ham in reepjes erdoor gedaan, dus niet meer vegetarisch. Nog een restje over voor morgen als lunchhapje, lekker.

Harley 

Hier vandaag rijst met geroerbakte andijvie in ketjap. Met uitgebakken spekjes, ui en champignons en gesmolten parmezaanse kaas. Voor het eerst gemaakt en het was erg lekker.

HarleyQuin schreef op 31-05-2022 om 20:03:

Even een update voor wie het interesseert. Zo niet dan lees je er maar overheen

Vandaag is hier de boel gierend uit de hand gelopen, spver is geweest en crisisdienst. Kan niet vertellen wat er is gebeurd, maar het ging goed mis.
Heb kalmerings tabletten gekregen. Straks word ik gebeld door crisisdienst met de vraag hoe het gaat en of een evt opname nodig is.

Hoop dat het inmiddels wat beter gaat met hulp/medicatie!

Ellori schreef op 31-05-2022 om 20:28:

[..]

Hoop dat het inmiddels wat beter gaat met hulp/medicatie!

Ja dat hoop ik ook en voel je zeker niet bezwaard om hier zulke dingen te melden. 

HQ

Vanochtend om 4.45 uur op. Ik tel vogels voor onderzoek en dat start een half uur voor zonsopkomst. Altijd doorbijten maar het was een prachtige ochtend en alle zong en floot om me heen. Dat maakt het weer goed en meteen goede fiets workout in de benen.
Vandaag gelukkig nog een dag vrij. Zometeen boodschappen doen. Ik denk dat het vanavond een spinazie-kaas rondo met gegrilde wortels en bloemkool uit de oven wordt. Lekker veel rozemarijn en tijm erover

Dat is heel vroeg Koor, moet ik volgende week ook als we op vakantie gaan 

Wij eten nasi van bloemkoolrijst met prei want dat moet op en kip.

Ik maak vanavond een soort kapsalon. Frietjes uit de airfryer met kipkebab, sla, tomaat en kaas in de oven. Man intens gelukkig... 

JtM

JtM

01-06-2022 om 10:11

Een keer is genoeg.

JtM

JtM

01-06-2022 om 10:12

De paprika en tomaat staan al lekker te pruttelen om zo een paprikasoep voor vanmiddag te maken. Vanavond komt mijn zus eten en dan maak ik lasagna. 

Sterkte en beterschap HQ.

afrodite05 schreef op 01-06-2022 om 10:00:

Ik maak vanavond een soort kapsalon. Frietjes uit de airfryer met kipkebab, sla, tomaat en kaas in de oven. Man intens gelukkig...

Klinkt goed! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.