Eten
Moosey
30-05-2022 om 22:45
Oh Ellori, heerlijk, Istanbul. Zulke goede herinneringen aan. Ik meen me te herinneren dat ik het best heb gegeten in die wijk over de brug, even kijken of ik kan vinden hoe het daar heet. Oh ja, Galata. Ik weet helaas geen restaurantnamen meer.
Afrodite 
Hier gaat het ok. Lief is thuis, dat is heel fijn. Ik ben weer een beetje aan het werk, dat is ook fijn. Verder is t veel zorgen en opruimen en veel visite, waar ik me soms lekker een beetje aan onttrek.
Gister kwam wat familie kliekjes brengen van het familieweekend, vegaballetjes in tomatensaus en salade met fregola. Was lekker. Vandaag een rest roerbak van eergister met tempeh, paksoi en Chinese kool. Was eergister lekkerder 
GeorgieBrown
30-05-2022 om 22:59
Oh Afrodite, naar weer. Sterkte voor jullie
Fijn, Moos, dat hij in elk geval weer thuis is. Hopelijk vinden jullie een beetje een goede manier om 't allemaal een beetje te organiseren.
Wij aten bulgursalade met tomaat, paprika, komkommer, erwtjes, geroosterde pompoenpitten, lente ui, beetje feta, veel peterselie en citroen. En wortelsalade met harissa dressing. En geroosterde bloemkool met citroen-tahin dressing.
Dolfje
31-05-2022 om 07:59
Ik eet vanmiddag als ik thuis kom soep uit de diepvries en neem een boterham met kip en sla mee vanavond.
Man maakt bami met kip.
Wobbelkont
31-05-2022 om 08:12
Maak vandaag een rendang van sucadelappen, en daar eet ik sperziebonen en rijst bij.
RoosOpJeHoed
31-05-2022 om 09:22
Sperziebonen en ui gestoofd in tomatensaus met masalakruiden. Daarbij gebakken krieltjes en gekookt ei.
Mama-Inge
31-05-2022 om 10:29
gisteren 3x plannen gewijzigd voor het eten.
Uiteindelijk aardappelpartjes met een hamburger, sla en gemengde groente gegeten
Vandaag soep met broodjes
yette
31-05-2022 om 13:10
Wat ontzettend verdrietig, Afrodite
Heel veel sterkte!
Ik heb gisteren nasi gemaakt en vandaag wordt het pastasalade. Morgen apéro met de buren, daarna zitten we vast vol. En donderdag gaan we uit eten bij het strandtentje. Ik heb de boer/landheer ook uitgenodigd, hij wordt donderdag 70 en onze jongste 17 - dubbel feest dus 
TanSwallow86
31-05-2022 om 13:16
Niets, het gaat niet goed hier, zometeen komt spver.
Hopelijk geen crisisdienst
Koreveen
31-05-2022 om 14:42
Oh nee, Afrodite, wat naar voor jullie 
En blij dat je lief weer thuis is, Moos. Hou je taai 
Was ff MIA. Heel druk op het werk. Net terug van 5 dagen in Parijs opbouwen van een beurs. Was veel hapsnap tussendoor en laat eten. Soms gewoon maar een bakje yoghurt in bed in het hotel als avondeten
Zaterdagavond met bekenden van een andere firma uit eten geweest bij een leuk restaurant. Ik had vooraf 3 verschillende kleuren tomaten en burrata met pesto en goede olijfolie. Hoofd was brandade met kabeljauw. Echt zalig. Daarna choclademousse. Ik kreeg 2 bakjes en dat was heftig en machtig. Na 1 bakje zat ik bomvol maar gelukkig lustte 1 van de mannen het.
Gisteravond thuis gekomen en hebben we lekker pizza aan laten rukken. Ik had een bloemkoolbodem en de ene helft met veul salami en de andere helft met mozzarella, pesto en tomaat.
Vandaag en morgen vrij. Even bijkomen. Merk echt dat ik doodmoe ben. Vanavond eten we een restje linzencurry uit de vriezer. Ik maak er zilvervliesrijst bij.
JtM
31-05-2022 om 16:25
Pittig zulke beursdagen Koreveen! Hopelijk kan je vandaag en morgen even bijkomen.
Wij eten vanavond andijviestamppot, lekker!
Teigera
31-05-2022 om 16:27
Dat klinkt inderdaad erg pittig Koreveen, die volle werkdagen.
Wij eten vanavond shakshuka met oa paprika en feta, Turks brood erbij.
FaithfulDuck87
31-05-2022 om 16:39
Voor iedereen die er een gebruiken kan een
Ik eet groentesoep met 2 crackers
anijsblokje
31-05-2022 om 16:49
Ik eet een geitenburger, gebakken aardappels en een tomaten-paprika-bosui-salade.