Eten
Dolfje
20-05-2022 om 20:17
Onze ovenfriet was uit de nieuwe oven ook veel lekkerder dan uit de oude van de week.
Elmie
20-05-2022 om 20:22
Ellori schreef op 20-05-2022 om 19:35:
[..]
Fijn he een nieuwe oven? Ik weet nog wel dat wij ons nieuwe gasfornuis met oven kochten... Pizza's kregen opeens een kleur zonder compleet uit te drogen
![]()
🤣 Ja die van mij was 20 jaar oud dus dan mag je wel verwachten dat dit een positieve vernieuwing is 😊
Elmie
20-05-2022 om 20:22
Dolfje schreef op 20-05-2022 om 20:17:
Onze ovenfriet was uit de nieuwe oven ook veel lekkerder dan uit de oude van de week.
Lekker Dolfje! Daar word je toch blij van 😀
watertoren
20-05-2022 om 23:38
Ik had nog bami over van deze week en die heb ik gegeten met vietnamese loempia's en satesaus. Loempia's waren niet lekker en ik heb er nog meer in de vriezer. Miskoop dus .
Dolfje
21-05-2022 om 07:51
Jammer dat ze niet lekker waren Watertoren.
Ik moet vanmiddag even werken en daarna op zoek naar een cadeautje voor schoonmoeder want die verjaart komende week en gaan we morgen heen dus ik trek een bakje Mexicaanse bonensoep uit de diepvries en heb bladerdeeg hapjes " chimichurri" gekocht voor erbij.
Moosey
21-05-2022 om 09:41
Ik ga zo maar ns koken, ben enorm klaar met ziekenhuiseten. Alleen zijn we wel met 5 in het ziekenhuis vanavond dus t moet wel redelijk wat worden. Iets aardappelsaladigs met groene asperges en ei wordt het. Oh, en ik denk dat ik makreel haal, daar wordt m’n lieffie gelukkig van 
Elmie
21-05-2022 om 10:03
Moosey schreef op 21-05-2022 om 09:41:
Ik ga zo maar ns koken, ben enorm klaar met ziekenhuiseten. Alleen zijn we wel met 5 in het ziekenhuis vanavond dus t moet wel redelijk wat worden. Iets aardappelsaladigs met groene asperges en ei wordt het. Oh, en ik denk dat ik makreel haal, daar wordt m’n lieffie gelukkig van
Hoe gaat het met man?
Wij eten vanavond kropsla met mango, gerookte kip, cherrytomaatjes en bosui. Met een honingdressing. Daarbij gebakken krieltjes.
MijnNaamIsHaas73
21-05-2022 om 13:10
Moosey schreef op 21-05-2022 om 09:41:
Fijn dat je op deze manier toch een beetje voor m kan zorgen.
Wij eten spinazietaart met geitenkaas en amandelen
yette
21-05-2022 om 13:11
Ja, hoe gaat het Moosey?
Als De Zoon te laat wordt opgenomen om in het ziekenhuis mee te eten (of er gewoon geen zin in heeft), dan bestelt hij een pizza. Geen idee of de bezorgdiensten het allemaal doen, maar tot nu toe worden die pizza's netjes bij hem aan bed afgeleverd.
Hier gaat vandaag de vetpan aan. Maak er nog even coleslaw bij en tzatziki.
afrodite05
21-05-2022 om 13:43
Man is net op weg om boodschappen te doen. Als hij zich braaf aan het lijstje houdt (vast wel), kan ik voor vanavond een risotto maken met erwtjes, verse spinazie en pecorino.
rionyriony
21-05-2022 om 13:48
In ieder geval iets waar tenminste twee tomaten in kunnen. Telkens weer een nieuwe tros meegebracht terwijl ze niet zo hard gingen als ik dacht. Dus sommige zitten op het randje.
Tuinfluiter
21-05-2022 om 16:50
Asperges met gerookte zalm en verse zalm met pasta en een witte wijn dille roomsaus.
Libertine
21-05-2022 om 17:52
Ik denk dat ik vanavond maar witte wijn eet, hahaha. Er is niemand thuis dus ik heb wat hapjes voor mezelf gemaakt: baba ghanoush, vegan tonijnsalade en ik heb er wat knoflook olijven bij.
Ik drink thuis eigenlijk nooit alcohol en zeker niet in m’n eentje maar had er plots zin in.