Eten
Tuinfluiter
19-05-2022 om 08:05
Wij eten vandaag geroerbakte spitskool met rijst en sambal goreng eieren.
Teigera
19-05-2022 om 08:16
Wij eten vandaag snijbonenstamppotje met zongedroogde tomaten en pitjes, erbij een kipburger. Eerst maar eens kijken hoe de dag gaat want frut II is ziek, lijkt iets van buikgriep, dus hij is nogal zielig.
yette
19-05-2022 om 08:39
Hier vandaag een boeren gehaktschnitzel, nieuwe aardappeltjes uit de oven en snijboontjes met ui, paprika's, veel marjolein en knoflook.
Ellori
19-05-2022 om 08:44
Vandaag maak ik weer ramen met kokosmelk, kip, prei, pindakaas en paksoi. Was de vorige keer zo lekker (en lekker makkelijk) dat het nog een keer op het menu staat en ik denk wel vaker terug komt. Morgen eet ik het weer want ik ben weer 2 dagen alleen met eten en ben wel een beetje klaar met voor mezelf koken xD.
RoosOpJeHoed
19-05-2022 om 09:53
Ik maak wraprolletjes:
- kip, tapenade, rucola, tomaatjes, komkommer
- rosbief, groene pesto, rucola, gehakte nootjes
- zelfgemaakte eiersalade met spinazie
MijnNaamIsHaas73
19-05-2022 om 14:25
Wik eten vandaag koude pastasalade. In de verwachting dat het mooi weer zou zijn 
Elmie
19-05-2022 om 14:48
Beterschap voor de zieke Teig.
Wij eten witlof in kaassaus, gekookte aardappelen en een cordon blue. Zoontje eet een restje macaroni van gisteren.
RoosOpJeHoed
19-05-2022 om 15:09
MijnNaamIsHaas73 schreef op 19-05-2022 om 14:25:
Wik eten vandaag koude pastasalade. In de verwachting dat het mooi weer zou zijn
Die verwachting had ik ook, haha! Toen ik boodschappen deed vandeweek zou het vandaag 28 graden en zonnig worden. Nu lijkt het wel herfst (een klamme, benauwde herfst, dat dan wel). Al met al toch smakelijk alvast
Wobbelkont
19-05-2022 om 15:34
Groene asperges uit de oven met parmezaanse kaas, aardappeltje en pittig shoarmavlees. Heb ook nog knoflooksaus maar weet nog niet of ik die erbij ga pakken..
Dewi-Sri
19-05-2022 om 19:44
Uiteindelijk werd het gewokte spinazie met ui, knoflook en boursin, aardappeltjes en schnitzel voor echtgenoot (de restjes moeten op) en voor mij veldsla met olijven, komkommer, kappertjes en geitenkaas. Simpel maar lekker.
Volgende week toch nog maar een klein rijsttafeltje van mijn favoriete toko, die de allerlekkerste rendang ter wereld heeft. Die ga ik missen!
Vanavond ga ik een boodschappenlijst aanleggen voor de mensen die ons gaan helpen verhuizen. Dilemma: de ene lust alleen maar junkfood en de ander per se niet. het wordt een puzzel, maar daar ga ik wel uitkomen 
Libertine
19-05-2022 om 20:34
tempeh gebakken in sesamolie met een uitje, knoflook, crunchy chili en een beetje soja met gestoomde broccoli en zilvervliesrijst. Heerlijk hartig!
ToetieToover
19-05-2022 om 21:02
vandaag:
restje gevulde paprika met hartige hangop en pompoenpitten
en
Daarna storm + warme chocomel + slagroom + speculaas, kwam dochter geheel doorweekt mee aanzetten, handig zo’n opvouwbare stormparaplu als je ‘m niet vergeet
dus toen vond ze het nodig om via de supermarkt naar huis te komen met herfstsnacks
En
Koolraap met room-mosterdsaus, gegrilde kipfilethaasjes en ik zou willen zeggen dat ik nog wat frisse salade erbij had maar nee- en vriend was ook te laat om aardappelpuree te maken dus tsja.
Dolfje
20-05-2022 om 07:52
Ik vond een of ander potje rotisaus in de kast ( zal man wel besteld hebben) en dat eten we met boontjes en kip en rijst en chutney.