Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Kokosmelk is wel een goeie en anders wat suiker erbij als tegenhanger? Balen zeg.

Beadankt voor de beterschapswensen. 
Kaak was gisteren helemaal stijf maar pijn is gezakt. Alleen is mijn mondhoeken ingescheurd en dat doet gemeen zeer. Schiet ook steeds weer open. Kan nu gelukkig weer zachte dingen eten met de andere kant van mijn mond. dus vanavond wat pasta met rode saus

HQ, veel beterschap en Afro, ik duim heel hard voor je! 

Bedankt voor het duimen allemaal 

Ik maak vanavond kip pilav, met perzik, tomatenketjapsaus en daarbij gaat broccoli en zilvervliesrijst. 

Koreveen, bij mij helpt een beetje vaseline goed bij scheurende mondhoeken. Misschien heb je er wat aan.

Ik heb er kokosmelk ingedaan en een schepje bruine suiker, het lijkt nu wel ok te smaken. Eten er sowieso chutney bij dat is ook ziet en misschien nog een schep yoghurt.

Wij eten vanavond nasi met een gebakken ei erbij

Dolfje schreef op 11-05-2022 om 13:05:

Ik heb er kokosmelk ingedaan en een schepje bruine suiker, het lijkt nu wel ok te smaken. Eten er sowieso chutney bij dat is ook ziet en misschien nog een schep yoghurt.

Mocht je het in huis hebben, yoghurt met verse munt, peterselie en koriander is echt super lekker bij de meeste curry's.

Nasi met ajam ketjap.

Mondhoeken ingescheurd goed ontsmetten en dan Calendula zalf voor het verzachten .geen calendula gel want dat bijt iets .

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2022 om 16:59

rijst met groene curry. 

Kip tandoori staat hier op, met sperzieboontjes, bosui en rijst.

TanSwallow86

TanSwallow86

11-05-2022 om 17:08

In ieder geval gebakken speklapjes en ik denk wat gebakken aardappel partjes

Lekker makkelijk vandaag stokbrood met gerookte zalm, smeersels, kaasjes en tomaatjes. 

Dank Afro en Harry, ik smeer het inderdaad goed in met vaseline. Zal de calendula zalf er ook bij pakken 

Ellori schreef op 11-05-2022 om 13:29:

[..]

Mocht je het in huis hebben, yoghurt met verse munt, peterselie en koriander is echt super lekker bij de meeste curry's.

Nee had ik niet maar het was zo gelukkig ook lekker.

yette

yette

12-05-2022 om 06:51 Topicstarter

Kliekjesdag - keuzemenu: 
lasagne of kip met cashewnoten en bami 

Ik maak vandaag een pastasalade met gerookte kip, courgette, paprika en tomaatjes. Misschien wat rode pesto erdoor, dat weet ik nog niet. En misschien dat ik de courgette en paprika ga grillen, als ik zin en genoeg energie heb. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.