Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

TanSwallow86

TanSwallow86

05-05-2022 om 14:30

Brood, geen fut om eten te maken

Gistermiddag met vriendinne de stad I geweest en bij poke bar geluncht met poke bowl met tonijn, srirachamayo, avocado, edamebonen, komkommer, noedels. Was heerlijk 

Gisteravond bloemkoolcurry met kip gemaakt.

Vanavond eten we het restje curry met naanbrood

ik geloof dat wij nog een keer Thaise curry eten vanavond. En dat is maar goed ook want ik ben echt kapot vandaag.

yette

yette

05-05-2022 om 19:08 Topicstarter

De BBQ staat aan. Allerlei vlees dus. En aardappelsalade, gewone salade, stokbrood ... 

Wij hebben andijvie in roomsaus, gekookte aardappelen en een kipschnitzel gegeten.

Wij hebben hete kip met rijst, sla en zoetzure komkommer gegeten 

Wij aten vanavond pasta met paprikasaus en panga en peentjes. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-05-2022 om 21:36

Tuinfluiter schreef op 05-05-2022 om 21:32:

Wij aten vanavond pasta met paprikasaus en panga en peentjes.

De 4 P's  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-05-2022 om 21:37

De pizza ligt nog in de koelkast, dat wordt morgen. Vanmiddag wat hapjes gehad en wat warme gehaktballetjes en krokante kipstukjes. 

Friezinnetje schreef op 05-05-2022 om 21:36:

[..]

De 4 P's

Het was mij ook al opgevallen nieuwe variant

Wij eten chili con carne in wraps met sla en kaas en guacamole. Heb nog steeds geen oven helaas.

Wij gaan een paar nachtjes weg met de hele familie. We eten vanavond denk ik iets van mezze ofzo, we zien wel. Niet te moeilijk doen met 8 volwassenen en 5 kinderen. 

Veel plezier Teig!

Gisteren uiteindelijk kapsalon gegeten, vriend had geen zin in Thaise curry. Dus vandaag of de Thaise curry of een noedels soep met sperziebonen, gemarineerde karbonade en champignons. Nog geen idee.

Ik vind mijn avondhap altijd noemenswaardig, ook al is het tien keer hetzelfde en erg simpel en soms wat ongebruikelijk.

Vandaag eet ik aardappelen omdat ik daar weer eens veel teveel van gekocht heb. Ik heb er spijt van want ze zijn niet vastkokend zoals op de zak staat maar ze koken bijna stuk. Met champignons, groente van de dag, de overige falafel- of gehaktballetjes en een of andere saus op mayo-basis uit een flesje.

Vorige keer dacht ik wat falafelballetjes in de pindasaus op te kunnen warmen maar ze losten er geheel in op. Dacht pas aan tafel: waar zijn nou mijn ballen? Maar ze waren één geworden met de pindasaus.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.