Eten
Ellori
04-05-2022 om 18:24
Wij eten vanavond thaise groene curry met bruine rijst noedels. Ik geloof dat we een noedels weekje hebben haha.
MijnNaamIsHaas73
04-05-2022 om 19:01
Over het algemeen eet ik hier wel oké, maar niet echt noemenswaardig. Zometeen weer in het hotel eten, er staat paella op het menu. Ben benieuwd
Moosey
04-05-2022 om 19:04
Kip, gebakken paprika en groene asperges in een bouillon met knoflook en parmezaan. En soppen met een broodje. Lekker.
ToetieToover
04-05-2022 om 22:13
Ik wil ook bij Libertine eten
te laat! Mijn eigen bij elkaar gescharrelde kostje bestond uit:
Paddestoelensoep (oa kastanjechampi, hinoki, oesterzwam) met taugé, kokosmelk en kip+kippenbouillon. Beetje oosterse smaakmakers waaronder sesamolie. Erbij kommetje (brown basmati) rijst en kommetje gewokte bladgroenten (spinazie, brandnetel, bietenblad, look-zonder-look).
Verder:
Een grote gepofte aardappel met veel zout, crème fraîche en mosterd met tonijnsteak van de barbecue. En hum, geen groenten verder
de groene aspergetips liggen nog in de koelkast. Was teveel moeite om die gaar te krijgen, ik werd zo lui van het mooie weer en/of moe van de hooikoorts.
afrodite05
05-05-2022 om 08:06
Zo, terug van weggeweest
. Of nouja, onderweg naar huis. Afgelopen tijd had ik geen of slecht internet, dus niet meegeschreven. Vaak een curry gegeten, laatste hotel was all inclusive (en we weten meteen weer waarom we dat nooit doen) en daar kon ik eindelijk wat extra groenvoer krijgen, echte salades i.p.v. een plakje tomaat en een plakje komkommer. Los daarvan hebben we het wel echt heel lekker gehad, mooi weer enzo, maar ook fijn om weer naar huis te gaan.
Vanavond voor het eerst weer zelf koken. Vanwege het overschot aan koolhydraten ga ik deze week wat koolhydraatarm proberen te koken/eten. Vanavond dus (veel) wokgroente met kip en cashewnoten, zonder rijst o.i.d. Moet ik vanmiddag alleen wel boodschappen doen, hoop dat ik me daartoe kan zetten vanwege de brakke nacht in het vliegtuig. Zal toch wel moeten, geen zin om eten te bestellen want dat is dan weer 100% koolhydraten, haha.
Dolfje
05-05-2022 om 08:25
Welkom thuis Afrodite.
Ik maak vanavond rijstnoedels met boontjes en gehakt in ketjap.
ToetieToover
05-05-2022 om 08:34
anijsblokje schreef op 04-05-2022 om 12:05:
@JtM: En wat eet jij erbij?
Ik heb raapstelen!Dus ik ga nu even kijken wat voor lekkere dingen Toetie daar een paar weken geleden mee maakte. Ik heb ook nog iets teveel gekookte kikkererwten en denk dat ik daar harira mee maak.
Eet smakelijk! Ben benieuwd wat het is geworden uiteindelijk.
ToetieToover
05-05-2022 om 08:42
vandaag:
aardappelsalade (restje gepofte aardappel, groene kruiden uit de tuin, zilveruitjes, karnemelk en mayo) met gepocheerd ei, groene asperges, avocado en gerookte forelfilet
En iets soepigs. Soep vind ik heerlijk en lekker makkelijk, ik plons van alles in een pan, in ieder geval linzen en verder duik ik in de groentenla. Met de laatste zadencrackers.
Teigera
05-05-2022 om 08:45
Klinkt goed Libertine, blijkbaar heb je een goede naam wat betreft koken!
Ik maak vanavond pasta met zalm, spinaziepesto en peulen. De gnocchi van gisteravond ging er bij iedereen in als koek, dat was fijn. De frutjes hebben soms periodes waarin alles als "lusiknie" en "ieuw" bestempeld wordt en dat vind ik erg vermoeiend (ook al probeer ik me er niets van aan te trekken).
RoosOpJeHoed
05-05-2022 om 09:45
Twee wraps over van gisteren, die eten we als lunch met een zelfgemaakte tonijnsalade. Vanavond zoon ophalen bij oma en dan met z'n allen pannenkoeken eten.
JtM
05-05-2022 om 11:43
Herkenbaar Teigera, zoon kan vandaag iets super lekker vinden en de keer erop doodleuk zeggen dat 'ie het niet lust. Geen peil op te trekken bij die kinderen.
Wij eten vanavond kip madras.
Ik heb een drukke werkdag en vriend is waarschijnlijk pas later thuis. Fijn om dan iets te kunnen maken wat snel klaar is.
FaithfulDuck87
05-05-2022 om 11:45
het wordt hier een verse pizza met pulled pork.
En als er nog visite komt, dan heb ik nog wat gehaktballetjes en kipkluifjes staan. Dan delen we alles wel met een borrel erbij.
Wobbelkont
05-05-2022 om 12:12
Ik heb een salade van witte asperges, beenham en aardappelblokjes. Die gaat mee naar het werk. Vul deze salade nog aan met vanalles uit de saladebar op het werk 
Dus ik ga nu even kijken wat voor lekkere dingen Toetie daar een paar weken geleden mee maakte. Ik heb ook nog iets teveel gekookte kikkererwten en denk dat ik daar harira mee maak.