Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

JtM

JtM

28-04-2022 om 12:02

Fijn dat zoon weer thuis is Yette!

Vriend en ik willen kater eten  straks, haha. Wij eten friet met wat snacks. Zoon zijn lievelingseten dus die zal ook blij zijn.

MijnNaamIsHaas73 schreef op 28-04-2022 om 11:23:

Teigera veel plezier vanavond met je etentje, voorpret is fijn. Heb je de menukaart al gecheckt? Doe ik altijd

Zeker! Al voordat ik op "reserveer" drukte 

Teigera schreef op 28-04-2022 om 12:08:

[..]

Zeker! Al voordat ik op "reserveer" drukte

Herkenbaar  

Wij zitten nu even met cappuccino op een  terras en de zon begint net te schijnen hier vanmorgen fietsen opgehaald en stukje gefietst en naar een museum geweest. Straks een rondleiding met proeverij.

Ik ga uit eten vanavond!

geniet ervan regendrup 

Wij eten vandaag pitabroodjes met shoarma 
Iets sla erbij en misschien nog aardappelbolletjes of schijfjes 

Vanmiddag castagnaccio (kastanjebrood/koek) met rozemarijn en pijnboompitten, erbij gestoomde bloemscheuten van de palmkool. Ik had nogal veel bloemen en ik eet ze elk jaar wel een keer, met olijf/knoflookolie.

En op deze mooie dag snert die ik uit de vriezer heb gehaald. Ik had er zin in 😁! Nou ja, eigenlijk had ik zin in brandnetelsoep maar dat was me teveel werk. 

Fijn dat je zoon weer thuis is, Yette.

Balen zeg, Dolf. Hoop dat het de andere dagen beter wordt

Hier ook altijd de menukaart check als we ergens heen gaan en dan weer vergeten dus op de dag zelf weer doen en dan verlekkeren.

Had vanochtend een kitten van Koningsdag. Oef. Moest wel gewoon werken maar gelukkig vanuit huis en niet teveel gekke dingen.

Was een vriend uit het buitenland over gekomen voor Koningsdag en die moest Hollandse snacks hebben, dat miste hij verschrikkelijk, dus we hebben geluncht bij de vismarkt met kibbeling en haring en “gedineerd” bij de snackbar. Ik hield het bij een broodje hamburger maar hij ging los op de snacks. Was lachen.

Net vers gestoken asperges gehaald die we op klassieke wijze eten. 

Ik vond nog twee zakjes met een soort van rode saus in de diepvries en ik heb nog geproefd maar kwam er niet achter wat het was. Er zaten wel stukjes wortel in en zo weet ik zeker dat ik dat niet gemaakt heb maar dat het iets uit pot of blik was.

Ik heb het gegeten met rijst en bonen en er nog flink wat Chili con carnekruiden aan toegevoegd, maar weet nog steeds niet wat het was. Eetbaar in elk geval.

TanSwallow86

TanSwallow86

28-04-2022 om 18:12

Ik had kip braadsticks. Lekker kluiven en vieze handen

Ik eet vanavond pasta met een saus van lamsgehakt en groenten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-04-2022 om 18:18

vega lasagne

Fijn dat het beter gaat met je zoon, Yette!
Hier vanavond een rijsttafel-van-de-bezorg. We hebben wat te vieren, dus dat mag . Morgen weer gewoon het regime: zelfgemaakte gazpacho en voor echtgenoot spinazie uit de wok met chili en knoflook, pasta, tomatensaus. Denk ik...

Ik eet de traybake met aardappel, bieten, wortel en venkel voor de tweede keer. Deze keer met een stukje zalm erbij.

Helaas werd mijn etentje verplaatst naar volgende week. Jammer, maar goed, volgende week is ook best snel. De noedels met gehaktballetjes werden aangevuld met allerlei koelkastrestjes: halve winterpeen, halve paprika, spitskool en champignons. Allerlei restjes op en het smaakte goed. 

Verse pasta met pesto, zalm en broccoli. 
Gisteren groentesoep met verse worst gemaakt (echt Drents). 
Daar is nog wat van over, gaan we vanmiddag met de lunch eten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.