Eten
yette
27-04-2022 om 19:48
Ted68 schreef op 27-04-2022 om 17:34:
Voor man en mij banja cauda, voor de rest aepler makronen..... Banja cauda is groentes dopen in warme olijfolie met ansjovis
Interessant, die banja cauda! Had er nooit van gehoord.
Moosey
27-04-2022 om 20:34
Asperges! Klassiek met een aardappeltje en boter-ei-ham. Ze waren heerlijk.
MijnNaamIsHaas73
27-04-2022 om 20:36
Wij aten broodje hamburger met wat frietjes uit de airfryer erbij.
Dolfje
27-04-2022 om 20:50
Vanmiddag bitterballen en bier in een strandtent, was heerlijk om over het strand te wandelen.
Daarna nog meer bier op een gezellig terras.
Toen gingen we Grieks eten en met het eten was niks mis maar werkelijk waar wat een slechte bediening. Zo ongeïnteresseerd.
Duurde eeuwen voordat ze de bestelling op kwamen nemen en voordat de drankjes ( 2 cola dus niks moelijks) er waren. Voorgerecht ( feta uit de oven) duurde ook behoorlijk lang. Drinkt was al lang op. En niet even vragen of we nog iets wilden. Na weer een tijd kwam het hoofdgerecht en dat werd zonder sausjes gebracht. Lege glazen nog steeds op tafel net als het bord van het voorgerecht. Uiteindelijk aandacht gekregen en de sausjes gevraagd en meteen nog drinken besteld wat ook weer duurde. Bord van voorgerecht stond er nog steeds.
Hebben maar geen nagerecht besteld want dan hadden we er denk ik nog gezeten..
GeorgieBrown
27-04-2022 om 21:49
Oh, hmmm bagna cauda! LekkerTed.
Jammer, Dolfje, van de bediening.
Ik at part 2 van de gado gado.
Teigera
28-04-2022 om 08:58
Ik ga vanavond uit eten, zin in! Heb gereserveerd bij een restaurant in de stad dat goed bekend staat maar waar ik nog niet eerder was. Lief en de frutjes eten noedels met gehaktballetjes en roerbakgroenten.
Ellori
28-04-2022 om 09:21
wij gaan heerlijk gemarineerde kip met sperziebonen, een salade van quinoa en rode kool en een yoghurt sausje eten.
Elmie
28-04-2022 om 09:24
Wat jammer Dolfje!
Hier vanavond eten in een pannenkoekenrestaurant. Man is vrij vandaag. We gaan eerst gezellig midgetgolfen. En ik heb eindelijk weer eens goed geslapen dus lekker uitgerust. Heerlijk!
Hoe is het met zoon Yette?
Wobbelkont
28-04-2022 om 10:06
Vandaag weer een lange dag. Maak zometeen noodles met panga, snijbonen, shiitake en bosui, met een gember/knoflook sausje! Gaat in ‘n bakje mee naar het werk. Bak zometeen ook nog een omelet, welke op twee meergranenbolletjes mee gaat!
Elmie
28-04-2022 om 10:59
yes, de accu is er. Op naar het verwarmen vanaf 16 graden 😃😃😃
Klinkt lekker Wobbel!
Ted68
28-04-2022 om 11:07
de banja cauda was ook erg lekker! Vanavond maak ik een english pie, met voor de liefhebbers patat erbij
MijnNaamIsHaas73
28-04-2022 om 11:23
Jammer van de bediening Dolfje, verder klinkt jullie vakantie wel lekker relaxed. Veel plezier nog!
Teigera veel plezier vanavond met je etentje, voorpret is fijn. Heb je de menukaart al gecheckt? Doe ik altijd
Wij eten vanavond wraps met vergetarische kipschnitzels.
yette
28-04-2022 om 11:44
Elmie schreef op 28-04-2022 om 09:24:
(...)
Hoe is het met zoon Yette?
Goed! Hij is gisteren na een nachtje uit het ziekenhuis ontslagen en daarna hebben we het verder rustig aan gedaan.
Vandaag nieuwe aardappeltjes uit de oven, een kaasding en salade met tomaat, boontjes, rucola, ei en krokante bacon.