Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

yette

yette

27-04-2022 om 08:00 Topicstarter

Dankjewel Libertine 

Veel plezier, Dolf

nog gefelicitaaaaart, Teig.

Ik logeerde afgelopen weekend bij vrienden in Limburg en zaterdag heerlijk uit eten geweest bij een tapas restaurantje. We hadden wat planken met van alles. Was heerlijk. 
Zondag roti met kip afgehaald. Mjum

Maandag grote bak veggie lasagne gemaakt en daar 2 dagen van gegeten.

Vanmiddag hier de stad in met wat vrienden. Er is zelfs een vriend die nu in Oostenrijk woont, overgekomen om Koningsdag te vieren. Zin in. Wordt dus een vette bek vanavond 

Fijne dag iedereen 

Vandaag gewoon de hele dag werken, dus geen koningsdagfestiviteiten voor mij - alhoewel, misschien dat we na het werk nog een drankje gaan doen in het café.

Omdat ik niet elke werkdag vet wil eten (overgebleven friet wegnibbelen enzo..) maak ik voor vanavond een couscoussalade met geroosterde bospeentjes, bosuitjes, rucola en Marokkaans gekruide gehaktballetjes.

Fijne Koningsdag voor diegenen die het vieren! Ik zou vanavond pannenkoeken bakken, want vakantie enzo, maar volgende week komt er een vriendinnetje van frut I logeren en die wil het liefst pannenkoeken eten. Nou dat mag, als je komt logeren is het een beetje feest, maar dan eten we het vanavond dus niet. Op verzoek van de frutjes wordt het dan pizza. Ook best feestelijk .

TanSwallow86

TanSwallow86

27-04-2022 om 09:16

Hier gewoon een normale woensdag 
Ik denk kipbraad sticks of broodje bapao

Sterkte Yette!

Hier salade met gerookte kip, mango, cherrytomaatjes, bosui en een honingdressing. Er bij krieltjes.

JtM

JtM

27-04-2022 om 09:33

Wat heftig Yette, sterkte voor jullie

Hier zal het een frietje oid worden, iig vette hap. Wij gaan naar een festival
Fijne koningsdag allemaal!

Fijne Koningsdag! Wij zijn ook vertrokken, nog 2 uur rijden en dan de boot.
Broodjes ei mee om even in topic te blijven 

Sterkte Yette

Wij eten vandaag zuurkool stampot met worst.

Och yette wat ontzettend rot voor jullie weer. En wat lief dat je je man hebt laten slapen vanochtend. (en hij jou vannacht! 

Ik eet vanavond aubergine, paprika, mais met oa gember en chilipeper, een soort dunne pindasaus erover en dan volkoren basmatirijst erbij. 

yette sterkte ermee 

Wij eten vandaag zuurkool ovenschotel met kasselerrib

TanSwallow86

TanSwallow86

27-04-2022 om 12:42

HarleyQuin schreef op 27-04-2022 om 09:16:

Hier gewoon een normale woensdag
Ik denk kipbraad sticks of broodje bapao

Het word roerei en brood. De eieren moeten op

wij eten weer een spinazie risotto. Mijn go to makkelijk eten maken voedsel want inmiddels zo vaak gemaakt dat het altijd wel lukt. Ik zou eigenlijk koken vandaag maar ben zo moe dat vriendlief nu staat te koken. Ben benieuwd haha

Voor man en mij banja cauda, voor de rest aepler makronen..... Banja cauda is groentes dopen in warme olijfolie met ansjovis

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-04-2022 om 19:40

net uit de kroeg gekomen. Vanaf 8.30 uur geholpen bij rommelmarkt, rond 15 uur de kroeg in. Paar borrels gehad met tussendoor wat warme hapjes. Nu een half uurtje thuis en nog wat patat in de airfryer gegooid. Niet te laat op bed en morgen werken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.