Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

TanSwallow86

TanSwallow86

25-04-2022 om 19:52

Gepocheerde eieren en brood 

Teigera schreef op 25-04-2022 om 19:14:

Bedankt ladies!
Sterkte Elmie, brrrrr, zonder kachel is nu niet lekker. Zat vanmiddag thuis op zolder te werken, waar lekker fris altijd een raam open staat, dat was me ook even te koud.

Ja dank je. Hij doet het nog niet maar de accu van de thermostaat is onderweg 😁

Het is weer dinsdag dus jullie weten het vast wat ik vanavond mee naar werk neem 
Omdat we morgen een paar dagen weg gaan maak ik van de overgebleven groente ( courgette, tomaat, wortel oa) een soep.
Man eet chili con carne met rijst.

Ik moet werken vanavond. Lief en de frutjes eten kip tandoori, ik neem een bakje mee uit de vriezer met een kip-bloemkool-broccolischotel. 

Vanavond wordt er vervroegd getrained op de club vanwege koningsnacht. Kantine mag dus ook eerder open. Eet vanavond snel een aardappeltje, met bospeentjes uit de oven en gehaktballetjes. 

ik weet het nog niet helemaal wat ik ga eten. Ik eet alleen vanavond en ben dan meestal niet zo creatief. Maar, ik krijg vandaag een nieuwe hapjespan binnen met een als het goed is onverwoestbare anti aanbaklaag dus daar ga ik maar iets in maken. Denk dat ik wat macaroni met spinazie, spekjes en boursin maak.

Vandaag wordt er weer voor ons gekookt, ik geloof dat het lasagne wordt, lekker!

JtM

JtM

26-04-2022 om 09:43

Gebakken aardappels, sperziebonen en vriend wilde een visje halen. Ben benieuwd waar hij mee thuis komt.

Roti

Nog gefeliciteerd, Teig!

Is het zo koud bij jullie in huis dan? Ik heb de verwarming al een minstens een maand niet meer aan gehad. Wel vervelend dat je kachel heet niet doet Elmie, rottig om in de kou te zitten. 

Druppel aan je neus, dan is het echt goeie soep, Libertine! 

Ik denk dat ik vandaag ook iets gado gado achtigs maak. (geïnspireerd door Toetie's en Libertine's pindasaus en -soep). Met ui, champignons, gestoomde bloemkool & kool, eitje, met pindasaus en gestoomde rijst. Mss haal ik nog even een handje boontjes en komkommer voor erbij. 

Veel plezier Dolfje!

Ja Georgie, het is hier denk ik een graad of 18 in huis en dat vind ik koud. Donderdag krijgen we de accu pas. Gelukkig wel iets van zon anders was het nog kouder.

Wij eten andijvie in roomsaus, met een aardappeltje en een gehaktbal.

Roerbak van asperges, grote garnalen, rode peper, vissaus, sesamolie, limoenrasp en -sap, klein beetje gembersiroop, koriander. Daarbij rijst- of eiernoedels, ik moet nog even kijken waar ik nog genoeg van heb. Zin in!

Nog wat paksoi gevonden, gaat er ook bij.

Klinkt erg lekker Dewi Sri.
Wij eten vandaag kip goulash met rijst.

Tuinfluiter schreef op 26-04-2022 om 18:17:

Klinkt erg lekker Dewi Sri.
Wij eten vandaag kip goulash met rijst.

Nou heb ik daar weer zin in . Nou ja, morgen dan maar

yette

yette

26-04-2022 om 19:47 Topicstarter

Ik had gisteren al gado gado met lontong gemaakt voor 3 personen en vanmorgen een bakje lasagne uit de vriezer gehaald voor 1 persoon die geen lontong en pindasaus lust. Lekker makkelijk, wegens een idioot drukke dag vandaag ... maar er is een extra eter, dus De Vader haalt Chinees! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.