Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Gisteren genoten van het mooie weer! En ik was nog jarig ook . Kreeg croissant, aardbeien en wentelteefje op bed geserveerd, inclusief twee blije kindjes. In de avond besloten we af te halen en dat was zeer geslaagd: roti kip kerrie voor mij en de frutjes, tjauw mein met moksi meti voor lief. 
Vanavond wat er eigenlijk gisteravond op het menu stond: meatless meatballs van de Hairy Bikers. Met een stukje Turks brood erbij. 

Nog gefeliciteerd Teig 🎂

Wij eten vanavond tagliatelle met champignons, prei en ui. Hamblokjes en roomsaus.

Teigera, van harte nog. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, het was er ook echt weer voor.
Hier vanavond aspergebroccoli en sperzieboontjes, met voor echtgenoot aardappels en een burgertje, voor mij met denk ik een eitje. Ik ben geen vegetariër, maar eet wel steeds minder vlees. Ik vind die kaasschnitzels van Vivera erg lekker.

JtM

JtM

25-04-2022 om 12:07

Alsnog gefeliciteerd Teigera. Je had het getroffen met het weer!

Hier staat vanavond een Wereldgerecht van Knorr op het menu: Kofta. 
Laat thuis, weinig thuis, dus even een simpel gerecht wat snel klaar is.

Voor vandaag maar wat moussaka uit de vriezer getrokken.
Ik moet zo een heleboel was gaan opvouwen (eigen schuld) en heb daarna echt geen fut meer om te koken.. 

Nog gefeliciteerd Teigera! Klinkt als een fijne verjaardag!

Wij eten een AVG-tje. Iets van een vleesvervanger met boontjes en aardappelpartjes. 

Nog gefeliciteerd Teig!

Alsnog van harte gefeliciteerd Teig!

Vanavond een aardappeltje met snijbonen en een witvisje! Misschien dat ik van de aardappelen en snijbonen een stamppotje maak. Is het vandaag wel weer voor 

Wobbelkont schreef op 25-04-2022 om 15:12:

Alsnog van harte gefeliciteerd Teig!

Vanavond een aardappeltje met snijbonen en een witvisje! Misschien dat ik van de aardappelen en snijbonen een stamppotje maak. Is het vandaag wel weer voor

Ja hè en bij ons doet de kachel het niet 🥶

gefeliciteerd teigera 

Hier aardappels met een gehaktbal en iets groente

Vandaag een quiche met broccoli en blauwe kaas.

Elmie schreef op 25-04-2022 om 15:32:

[..]

Ja hè en bij ons doet de kachel het niet 🥶

As we speak, met m’n stamppotje voor m’n neus, breekt hier de zon door. Nouja, t smaakt me wel.

Hopelijk is de kachel snel gemaakt - én wordt het gauw weer heerlijk zonnig lenteweer waardoor de kachel niet meer nodig is

Bedankt ladies!  
Sterkte Elmie, brrrrr, zonder kachel is nu niet lekker. Zat vanmiddag thuis op zolder te werken, waar lekker fris altijd een raam open staat, dat was me ook even te koud. 

Vandaag: 

peultjes, taugé, gekookt ei, pindasaus, ijsbergsla, gefrituurde uitjes, gebakken (bak)banaan

En

Witte asperges, aardappel/aardpeerpuree, zalm “en papillotte” met in het pakje een restje geschaafde venkel en olijventapenade.

Koud was het vandaag! Maakte een pittig pindasoepje met paksoi, taugé, shiitake en gebakken uitjes. We kregen er allemaal een loopneus van

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.