Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

We hebben nog 3 zakjes Chinese wokgroentenmix opgegeten (750 gram totaal) die ik niet had besteld, ik heb ze gewokt met: sesamolie, ketjap, 5-spice en knoflook. Erbij fried yellow rice en scholfilets.

Verder baguette gevuld met gehakt, ui, courgette, parmezaanse kaas en tomatenpuree en daarna afgebakken in de oven. Met spicy pompoensoep met zachte geitenkaas en crème fraîche. 

Wij aten vanavond vis uit de oven (zelf gepaneerd), met broccoli en minikrieltjes. Vonden de frutjes een waar feestmaal, alles schoon op. Heel fijn.

Dolfje, heb jij goede ervaringen bij Picnic? Ik heb vandaag een account aangemaakt, maar ik ben hier nr. 1090 op de wachtlijst. Als het niks is, zeg ik het ook zo weer op.
Kan je alles bestellen wat je nodig hebt? Ik kreeg vandaag weer een berichtje van AH dat een artikel niet leverbaar was, balen!

Dolfje

Dolfje

24-01-2022 om 21:51 Topicstarter

Ik kan bijna alles wel bestellen daar ja. Brood haal ik bij de bakker maar dat hebben ze ook.  Wij hebben het al van voor corona en schoonouders ook. Soms is er eens iets niet leverbaar of zo maar dan krijg je of geld terug of een vervangend product of beide.
Meestal komen ze 1 keer per week maar zoals nu soms ook 2 keer. Had vanaf de vakantie besteld maar was natuurlijk van alles vergeten.

Dolfje schreef op 24-01-2022 om 21:51:

Ik kan bijna alles wel bestellen daar ja. Brood haal ik bij de bakker maar dat hebben ze ook. Wij hebben het al van voor corona en schoonouders ook. Soms is er eens iets niet leverbaar of zo maar dan krijg je of geld terug of een vervangend product of beide.
Meestal komen ze 1 keer per week maar zoals nu soms ook 2 keer. Had vanaf de vakantie besteld maar was natuurlijk van alles vergeten.

Dank je wel, ik ga het zeker proberen als ik terug ben uit Frankrijk. Het lijkt me goedkopen dan AH en ik wil sowieso wat gaan matigen en bezuinigen op mijn bestellingen.

Oh ja, ik haal mijn brood al tijden bij de bakker, want ik vind het brood van AH niks. Er zit een heel goede bakker in mijn stad, en omdat ik brood altijd zonder beleg eet, moet het wel van topkwaliteit zijn.

Vandaag halen we patat met iets erbij want zoontje is vandaag jarig en is 7 jaar geworden 🥳🎂

Elmie schreef op 25-01-2022 om 08:37:

Vandaag halen we patat met iets erbij want zoontje is vandaag jarig en is 7 jaar geworden 🥳🎂

Van harte met zoonlief Elmie  !

JtM

JtM

25-01-2022 om 08:56

Elmie schreef op 25-01-2022 om 08:37:

Vandaag halen we patat met iets erbij want zoontje is vandaag jarig en is 7 jaar geworden 🥳🎂

Gefeliciteerd!

Wij eten vandaag gemarineerde kip, sperziebonen en gebakken aardappeltjes.

Gefeliciteerd Elmie! Feestelijke dag gewenst.

@Dewi-Sri: ik bestel ook vrijwel wekelijks bij Picnic en ben heel tevreden. De boodschappen komen in plastic zakjes die ze ook weer zelf ophalen en recyclen, vind ik ook fijn. Ze hebben niet alles, maar wel heel veel. 

Vanavond eten we shakshuka met aubergine en paprika. 

Hoeveel dagen is het verse vlees en vis van picnic houdbaar? 

Ik ga vandaag boerenkoolstampot met worst en spekjes maken.

Dank jullie wel 😀😀😀

Gefeliciteerd Elmie, fijne dag!

Ik zou ook graag bij Picnic bestellen, hoor er altijd goede verhalen over. Maar ik woon in een gebied waar Picnic nog niet zo groot is.

Vanavond eten wij kip teriyaki van zo'n verspakket van AH, ben benieuwd.

Vandaag staan er noodles met groenten en kip op het menu.. vind alleen dat de groenten die ik heb (bloemkool, sperziebonen en champignons) niet allemaal geschikt voor in een teriyakisaus. Denk dat ik er dan een curry van maak, wel met noodles, en de kip apart gebakken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.